RIKTIG GO' SØNDAGS MORGEN.....

ENGM RAMP

ScanFlyer Rusty
RIKTIG GO' SØNDAGS MORGEN.....

God morgen alle sammen....

Da er desverre formiddagsvakten begynt, men været er flott og det har enda ikke kommet noe snø, så dette ser bra ut...

Det blir vel å sitte her til vaktens slutt kl. 1430 og såååå hjem og endevende på heeeele garderobesystemet på soverommet hjemme......Det hadde iallefall fruen fått for seg når jeg snakket med henne seeeent igår kveld etter senvakta mi....

:baeh

Men men, det er vel bare å brette opp ermene å sette i gang....Ha en strålende dag !

:nor

Replying to Topic 'RIKTIG GO' SØNDAGS MORGEN.....'

God morgen fra Lillestrøm!

Tidlig opp i dag, etter å ha holdt senga i 36 timer med diarè. Har vel dratt det med hjem fra Asia. Jævligste på 20 år..

Men nå ser jeg lyst på livet igjen

God søndag morgen... Har vært på kontoret en times tid og blir vel her noen timer til... Søndagen må også brukes skal det bli jul...:wow: Ellers høres det ut som om SQ777 har funnet den rette slankemetoden før jul...;) Ha en bedr esøndag!!!

Og da var dagens første forumbesøk unnagjort her også.
Prøvde meg på en liten kjøretur isted, men kombinasjonen av at jeg er veldig forsiktig som person og nettopp fått lappen så fristet ikke føret så veldig... Kom meg ikke lenger enn til utkjørselen før jeg begynte å skli, så ble en kort tur gitt. :p
(Ikke at jeg har noe å klage over, er såvidt over null og regn, så for meg var det såpeglatt, men forstår godt at dere på Østlandet sliter med større problemer ;))

Originally posted by SQ 777

God morgen fra Lillestrøm!

Tidlig opp i dag, etter å ha holdt senga i 36 timer med diarè. Har vel dratt det med hjem fra Asia. Jævligste på 20 år..

Men nå ser jeg lyst på livet igjen

..oj da.. men på en annen side skal du vel være sjeleglad for at det var alt du dro med deg hjem derfra i disse tider.

Her det det FERIE!!

Imorgen er det Harry Potter på Colusseum, Tirsdag er det harrytur til Sverige.. også begynner pakkingen for fullt! :nor

glad søndag ettermiddag. Prinsessen sover formiddagslur, konemor vasker sengetøy og nå skal far lage lunch! Ciao!

.. og her er det kun et par timer til Tacoma'en og jeg setter kursen mot Hartsfield-Jackson .. foerst skal jeg sjekke meg inn, deretter blir det aa lage frokost til familien!
Blir en lang dag - er ikke i ANC foer 23.50LT - dvs 04.50 i morgen tidlig lokal kroppstid ... Fulle fly iflg seteplanen, men jeg har iallefall omsider klart aa karre til meg midtgangsseter.

Bensinprisen er naa nesten nede i $2/gallon .. kanskje er det 1.99 naar jeg kommer hjem igjen?

God søndag ettermiddag,alle sammen.
Gårsdagen gikk med til å hente rakfisk på Hønefoss,dekke bord og rydde-vaske-støvsugeoperasjoner.
Rakfisklaget ble en suksess (som det alltid pleier) og siste gjesten reiste litt etter kl.1200 i dag.Da dro hun till Lunner for å lufte morens hund.
Resten av dagen har gått med til og vaske opp,rydde og stable på plass alt utstyret.
Og i kveld blir det avreise til Stockholm.Ferien over! :mol

Back