• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Resultat for 3. kvartal 2012 og ny strategi

Ditto! Helt enig!

Noe urimelig å mene at han som faktisk tar "drittjobben" med å ordne opp skal få luselønn fordi hans forgjengere har vært udugelige..
 
Se hen til sjefen for JAL som i 2008(?) satte seg selv ned til en lønn tilsvarende mindre enn de som satt på rad 0 i maskinene deres. Elegant, etter min mening.

Litt avsporing men lønnen var nok ikke null, selv om fastlønnen var det. Og han ble nok rikelig belønnet i etterkant ;)
 
+ 1

Veldig bra skrevet FlyHi!

Syntes Rickard Gustafson gjorde en veldig bra presentasjon og viser styrken som skal til for å gjennomføre dette for at SAS blir levedyktig i fremtiden.

Når disse endringene er gjennomført har man også et helt annet utgangspunkt for å vurdere andre "strategiske trekk" for fremtiden som feks et salg til LH eller en fusjon med AY.
 
Å da ser det ut som jobben min går til helsikken.. jaja det var morro så lenge det varte.. 13 år fikk jeg i selskapet..
 
Back
Top