Restauranter i Las Vegas?

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Jeg er selvutnevnt reiseleder for min lille 40 års feiring I Las Vegas.

Jeg trenger tre bra restauranter hvor det kan være akseptabelt med 14 glade gutter. Noen som har noen anbefalinger? At det er atmosfære og særegent er like viktig som at det er bra mat (som jeg har forstått at det stort sett er i Vegas)

SC :cheers:

Stratosphere har en utsikt som slår det meste. Vet ikke noe om maten, siden jeg bare satt i baren. Å sitte der i overgangen dag til natt er rimelig spesielt, mens byen våkner til liv under.

Tao på Venetian burde jo passe i det tilfellet. Bra asiatisk og blir en nattklubb etterhvert

Jeg har bare vært på TAO nattestid. Og det er kanskje den beste nattklubben jeg har vært på. Enjoy!!!!

Stratosphere har en utsikt som slår det meste. Vet ikke noe om maten, siden jeg bare satt i baren. Å sitte der i overgangen dag til natt er rimelig spesielt, mens byen våkner til liv under.

Kan bare støtte meg til den. Maten er også helt fantastisk. Anbefaller dere å evt bestille bord i god tid da den er populær og det er helt umulig å få bord på dagen med mindre man faktisk bor på hotellet.

Tao er en vinner, men prøv også Tao Beach på dagtid (og kveld for den del).
Sjekk ellers ut følgende for middag: Mix (fransk/us) samt Nobu (Sushi), N9NE Steakhouse, Okada (Be om Teppanyaki bord) og Bartolotta Ristorante di Mare.
For kveldsaktiviteter kan du sjekke ut: Encore, Jet, The bank og XS.

Fordel å forhåndsbestille bord her så man kan hoppe over den vanlige køen....som er lang.

Og selv om man må kjøpe helflasker for å få bord, skal man ikke ha mange drinkene før det nesten lønner seg. Og er man på tur så er man på tur :colgate:

Siste tiltredes, og gjelder vel de aller fleste "hippe" nattklubber i USA, særlig dersom man er en gjeng med gutter (i motsatt tilfelle slipper man gjerne rett inn...).

Da jeg var på XS tidligere i år satt jeg igjen med et inntrykk av at man "må" ha bord på det stedet, for at det skal være ordentlig stas!

Betalte selv 720$ for bottleservice for meg og noen kompiser i Miami i helgen, og det var det verdt!

Hadde selv også et godt måltid på Sinatra som ligger inne på Wynn/Encore.

14 glade gutter på tur?

Kommer vel ikke unna Hooters da? Ja, for den gode maten sin skyld, altså! ;)

BF:colgate:

14 glade gutter på tur?

Kommer vel ikke unna Hooters da? Ja, for den gode maten sin skyld, altså! ;)

BF:colgate:

Herlig Biz - tross noen protester saa er faktisk Hooters lagt inn som en av kveldene for aa fa hele US pakken :lol:

AmEx hjalp meg med bord og nattklubb bord paa Tao. De skulle ha 3400 USD for bordene - men da tror jeg det er masse drikke inkludert.

En liten tilleggsopplysning, dersom dere spiser middag på N9NE Steakhouse er det kort vei til Mr Hefner sin nattklubb.

Støtter TAO-anbefalingene i tillegg synes jeg Pure kan være bra (Cæsars Palace). Om du er sulten, kan du alltids spise en burrito:

41122_10150237646060182_4962967_n.jpg

Kan egentlig bare støtte Robbies forslag på Pure. Det er nice.

Likeledes forslaget på N9NE. Har vært der to ganger med passe store grupper av gutter og det er steakhouse med nattklubb look/sound/babes. En innertier, spør du meg. Veldig god mat også.

Maten er også ok på Stratosphere. Stedet er ikke i seg selv særlig high end altså. Men kul utsikt og så må man jo kjøre rollercoaster på toppen først. Det er rimelig ice breaker.

Ellers er både The Palm, Gallaghers og Smith & Wollensky trygge havner for kjøtt. The Palm er nok den beste av dem (i LV i det minste), og de er alle skikkelig klassiske Amerikanske steak houses. Pleier å være en hit hos dem som ikke er ekstremt bereiste.

Il Fornaio på New York er bra på Italiensk mat, og så er det jo en kanonbra vorspiel pianobar (ja, du leste riktig) rett ved. Også på New York.

Og så må man ikke glemme å få med seg en av de store frokostbufféene. Har selv mest sans for Mandalay Bay sin. Wynn er også i orden. Sleng med Champis så er det en skikkelig bakfullkur. Ingenting slår champis, egg benedict og gummibjørndispenser.

Last edited:
Bartolotta er ett godt valg, classy sted som definitivt er verdt pengene

Otto (Batalis enoteca fra NYC) har akkurat aapnet paa Venetian http://www.ottopizzeria.com/

Red Square paa Mandalay er en herlig opplevelse for en stoerre gruppe: http://www.mandalaybay.com/dining/red-square/

Wolfgang Pucks Lupo ligger ogsaa paa Mandalay, panser mat: https://reservations.mgmmirage.com/bookingengine.aspx?host=dining&pid=mbh&code=115

Bouchon paa Venetian er Thomas Kellers bidrag til Vegas. For de som har hatt privilegiet aa spise paa French Laundry i Napa, vet hva jeg snakker om.

Flott til Champagne brunch utendoers. Middagsmenyen er ogsaa meget bra
http://www.venetian.com/Las-Vegas-Restaurants/Fine-Dining/Bouchon/

Back