• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Reseförslag

Savipix

ScanFlyer Mile High Club
Reseförslag

Har för närvarande nästan 24000 EB points till godo och tänkte höra om någon kunde ge mig tips om en destination som passar bra för två personer som jag kan använda dessa poäng på (2*12000)? Helst utanför Sverige. Det är tänkt att vara en weekendresa.

Replying to Topic 'Reseförslag'

Da kommer du vel ikke lenger enn innen Norden? Svalbard kunne jo väre spennende, jeg vet ikke naar du skal dra, men hvis du vil saa langt nord, ville det jo väre best om vaaren eller sommeren pga lyset, kaldt er det jo uansett selv om det var mildt der naa i vinter.

Jeg saa naa at du kan fly til Baltikum ogsaa, en langhelg i en av de tre hovedstedene kunne jo värt fint. Jeg har ikke värt i noen av dem, men jeg har hört at särlig Tallinn og Riga er fine byer.

Merci monsieur.

Tänkte åka i Augusti med en dam som resefölje.

Svalbard har slagit mig

Svalbard er flott, det samme er både Riga og Tallinn. Spørs hvilken flyplass du skal reise fra. Om det er Stockholm så får du jo mest for poengene dine med en tur til Longyearbyen

Back