Request 1/7

Hvor finnet du ut hvilke fly som blir settet opp i morgen??

Noen av oss, blant annet min gode kollega Thomas og meg som jobber i bransjen - har tilgang til selskapenes interne systemer. Der står alle planlagte avganger flere dager frem i tid med de planlagte registreringene.
Vi som jobber i Røros Flyservice har da naturlig nok tilgang til DYs systemer, siden vi har handlingen for dem på OSL.

Ble du litt klokere?

Såklart, men det Thomas skriver er planlagt. Det blir disse to flyene som flyr de leggene der, med mindre det skjer noen uregelmessigheter.
Og uregelmessigheter skjer av og til...det kan man ikke forutse.

Tusen takk!

Det er NOP som står her nå hvertfall. Det ligger an til full jackpot! Tre nye regs av tre mulige på denne turen. ( Hadde DYQ ned hit på onsdag).

Radarsystemet i Polen er u/s, men vi håper å få en ny rute snart:)

Er vel vanskelig å unngå polsk luftrom dersom en befinner seg i krakow :P
Ctot på rundt 4 timer på flyvninger som skal innom polsk luftrom , men det er jo bare å reroute utenom :)

Attachments

• euro1.JPG
    euro1.JPG
    43.5 KB · Views: 102
Interessant.... Godt å være avgårde. Har altså connection på 1615 til Stavanger.... Skal vel holde hardt....

Ja, satt på 0c :) rakk du svg?

Det ante meg... Rakk SVG. Men 32 + bags/spesialbagasje står igjen på GM. Vi ble rådet til å springe til gate. Mulig vi hadde rukket det.... Jaja. Blir litt styr i luka hos handlingen på Sola når vi kommer dit.... Nå ble vi pushet.

Back