• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

"Reisebyråmodeller"

TigerBlack

ScanFlyer ettellerannet..
"Reisebyråmodeller"

Er det noen her som vet om det er mulig å få tak i flymodeller, ferdigbygde/malte. Av den typen som står på reisebyråene ??

Fortrinsvis SK modeller.

Har fått ett spørsmål fra en kunde her, og ingen her vet noe om det er mulig eller ikke.

Re: "Reisebyråmodeller"

hva kalte du det ?

du har ikke tilfeldigvis en web adresse vel ???

http://www.sasflightacademy.com/ var de jeg hadde i tankene.

Har ikke fått avklart om de selger modeller på OSL, men på ARN har jeg (hun...) i alle fall kjøpt modeller før.

/G

"Reisebyråmodeller"

Hei,

De har også en del modeller for salg hos SAS Museet på Gardermoen - tlf 64818005

Eders
Knut Erik

De var veldig tomme for modeller bare for et par uker siden, men skulle bestille opp nye. Sikkert greit å ringe først. 767 i nye farger selger de for 300,-, noe som må kunne sies å være mye fly (i 1:100) for kronene! :)

Ellers går det vel også an å gå innom noen reisebyråer og høre om de har noen gamle de ønsker å kvitte seg med.

Scanor,

Post gjerne link om du finner noe fint. Vi har også en del pax som spør om dette.

Jess sir, will do.

Jeg sendte mail til markedsavdelingen her, var der jeg fikk tak i det sist. Men det er nesten håpløst å skaffe,selv innen SK systemet.

Det eneste stedet jeg vet det er haugevis av slike modeller er i sjappa ved "spectators gallery" på LHR. Der kjøpte jeg haugevis sist jeg var der. (mesteparten av B A flyene)

Men om det er noe websted dit aner jeg ikke. Ikke husker jeg hva det heter der heller.

Back