RJon ScanFlyer Dusty Medlem 6 Jun 2017 #22 akira said: Herlig rapport fra hjemlandet. Håper du koste deg masse! "Tropehjelmen" er ikke spesielt populært blant expat vietnamesere, dog. Click to expand... Takker så mye! Jeg koste meg godt, kan tenke meg tilbake en gang jeg får bedre tid. NordicLane said: Takk for flott rapport! Click to expand... Takker så mye!
akira said: Herlig rapport fra hjemlandet. Håper du koste deg masse! "Tropehjelmen" er ikke spesielt populært blant expat vietnamesere, dog. Click to expand... Takker så mye! Jeg koste meg godt, kan tenke meg tilbake en gang jeg får bedre tid. NordicLane said: Takk for flott rapport! Click to expand... Takker så mye!
Discus Galley Slave Medlem 19 Jun 2017 #23 Takk for strålende rapport. Var sør i Vietnam i påsken, nord står på listen, og det frister mer nå etter dine skriblerier...
Takk for strålende rapport. Var sør i Vietnam i påsken, nord står på listen, og det frister mer nå etter dine skriblerier...
RJon ScanFlyer Dusty Medlem 19 Jun 2017 #24 Discus said: Takk for strålende rapport. Var sør i Vietnam i påsken, nord står på listen, og det frister mer nå etter dine skriblerier... Click to expand... Takker så mye! Jeg trivdes vertfall, håper å kunne ta turen tilbake med bedre tid neste gang.
Discus said: Takk for strålende rapport. Var sør i Vietnam i påsken, nord står på listen, og det frister mer nå etter dine skriblerier... Click to expand... Takker så mye! Jeg trivdes vertfall, håper å kunne ta turen tilbake med bedre tid neste gang.
FQTV EBD Medlem 20 Jun 2017 #25 Her er bildene jeg får se. Attachments Flyprat.JPG 53.6 KB · Views: 302
RJon ScanFlyer Dusty Medlem 23 Jun 2017 #26 FQTV said: Her er bildene jeg får se. Click to expand... Ahh....Photobucket har pluselig bestemt seg for at de vil ha $400 i året for at man skal kunne dele bilder. Jeg skal se om jeg kan få lastet bildene over på et annet nettsted og få rekonstruert rapporten, gi meg litt tid så skal jeg se hva jeg får til
FQTV said: Her er bildene jeg får se. Click to expand... Ahh....Photobucket har pluselig bestemt seg for at de vil ha $400 i året for at man skal kunne dele bilder. Jeg skal se om jeg kan få lastet bildene over på et annet nettsted og få rekonstruert rapporten, gi meg litt tid så skal jeg se hva jeg får til
RJon ScanFlyer Dusty Medlem 23 Jul 2017 #27 Da har jeg fått lastet ned bildene i en Dropbox mappe, bildene skal ligge i korrekt rekkefølge.