Reisebestilling med TAM: Velg portugisiskspråkling nettsted for best pris?

The Viking

Gastronaut
Reisebestilling med TAM: Velg portugisiskspråkling nettsted for best pris?

Sjonglerer litt med en enveisbillett GIG-MAO i mars.
Via "Other countries": USD 387.-= NOK 2222.-
Via Brazili/portugisiskspråklig: BRL 489 = NOK 1389.-

Identisk klasse, bookingbetingelser ++.

Finnes det mangeandre kjente loknende eksempler?

Re: Reisebestilling med TAM: Velg portugisiskspråkling nettsted for best pris?

Sjonglerer litt med en enveisbillett GIG-MAO i mars.
Via "Other countries": USD 387.-= NOK 2222.-
Via Brazili/portugisiskspråklig: BRL 489 = NOK 1389.-

Identisk klasse, bookingbetingelser ++.

Finnes det mangeandre kjente loknende eksempler?

Vær oppmerksom på at prisen på BRL 489.00 kan ha en restriksjon om statsborgskap ! det ikke uvanelig i Sør Amerika at det finnes lavere priser for innbyggerne, i Argentina som vi kjenner godt til er det betraktelig billigere for "Tinos" enn for oss turister. Pass må vises ved sjekkinn.

Prøvde å booke fra den kinesiske versjonen av sidene til Air China en gang (dog med engelsk interface) siden prisen der var lavere enn på den internasjonale versjonen. Var dessverre kun mulig å betale med kinesiske bankkort der. Kan være noe av det samme hos TAM?

Der er ingen restriktioner om brasiliansk residens. Det er alment kendt at TAM forlanger højere priser på internationale sider.
Men du vil formentlig støde på et problem med at udfylde "CPF" (brasiliansk personnummer). Det problem løser du ved at google "CPF generator". Du vil ikke få problemer ved at udfylde et fake CPF.

Der er ingen restriktioner om brasiliansk residens. Det er alment kendt at TAM forlanger højere priser på internationale sider.
Men du vil formentlig støde på et problem med at udfylde "CPF" (brasiliansk personnummer). Det problem løser du ved at google "CPF generator". Du vil ikke få problemer ved at udfylde et fake CPF.

Booket nå, norsk personnummer gikk faktisk gjennom(!).
or sikkerhets skyld booket jeg i bookingklasse "TOP", fullt refunderbar med ekstra baggasje og uansett betydelig billigere enn minipris på den internasjonale site.

Hei Viking,
klarer du å reservere med norske kredittkort på TAM's brasiliansk webside? Jeg har prøvde å gjøre det 2 årer siden men det fungert ikke. Det kan være en god ide å se hvis kortet dine har registrert betalen.

Ellers, vet jeg at GOL's braziliansk webside akspetere internasjonals kredittkort.

Hei Viking,
klarer du å reservere med norske kredittkort på TAM's brasiliansk webside? Jeg har prøvde å gjøre det 2 årer siden men det fungert ikke. Det kan være en god ide å se hvis kortet dine har registrert betalen.

Ellers, vet jeg at GOL's braziliansk webside akspetere internasjonals kredittkort.

Jeg har fått mail fra TAM om at b etaling er gjennomført, og e-billett er utstedt. Norske Amextransaksjonslisten har ikke fått den inn ennnå, men regner med at det tar noen dager(?).

Hvis du fikk mail med e-billett, tror jeg at all er ok. Jeg tror jeg fikk ingen mail etter betalt på det tide.

Back