Kom gjennom på telefon til slutt. Kunne ikke booke om før 12.mars tidligst. Ville heller ikke booke om til noe annet innenfor Star Alliance, er dette normal praksis?
Dokumenter evt alternativer i tilfelle det spiller inn på kompensasjon etc., med mindre alternativene er på den sikre siden uansettEndte med at vi blir 24t forsinket. Uaktuelt for alle jeg snakket med å booke oss om til noe annet enn Lufthansa group selv om jeg hadde mange gode forslag innen SA på bordet.
Skal en liten snartur til Dammam til uken.
Flyr med Lufthansa i Biz, å lurer på om LH har lounge tilgang på DMM.
I SA appen finner jeg bare contract lounge for andre SA selskaper. Mens på LH sin hjemmeside finner jeg at man har tilgang til en lounge som ikke er i SA appen. Noen som vet ?
Kan Senator ha med seg en bagasje på Light billetter hos Lufthansa?
https://www.lufthansa.com/is/en/economy-light-fareFor HON Circle Members, Senators and Star Alliance Gold customers on intercontinental flights, the first item of baggage on the Economy Light fare is free of charge and can only be declared at the check-in counter. If the first item of baggage on the Economy Light fare is booked online, at the Service Center or via a travel agency, corresponding charges will apply.
Du kan regne det ut her:intercontinental flights
Fra den 26. juni indføres der miljøtillæg på samtlige flybilletter udbudt af selskaber i Lufthansa-koncernen med afrejse fra 1. januar 2025. Miljøtillægget kan kommet helt op på næsten 540 kroner.
Ser ut som dette i prinsippet bare enda en god gammel "fuelsurcharge" som ikke inngår i netto pris og dermed i en del tilfeller ikke teller inn ved rabatter, provisjoner etc. Og dermed også fort kommer på toppen av andre avgifter når man skal booke en award-billettDa blir det miljøgebyr på all Lufthansas billetter fra EU, Sveits, UK og Norge.
Ser ut som dette i prinsippet bare enda en god gammel "fuelsurcharge" som ikke inngår i netto pris og dermed i en del tilfeller ikke teller inn ved rabatter, provisjoner etc. Og dermed også fort kommer på toppen av andre avgifter når man skal booke en award-billett
Når det gjelder LH oppgradering til First så har det vel vært tilgjengelig til tider de siste 7-14 dagene før avgang. Du må ha de dyreste bookingklassene (ikke P eller Z).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.