Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hva er erfaringen der ute med å satse på reise/avbestillingsforsikringen man oppnår ved å betale min. 50% av reisen med kredittkort ? Er dette tilbudet noe dårligere enn andre ? Kan jo bare lese vilkårene, men kanskje noen av dere har noen innspill ?
Har aldri gamblet på dette... Skjer noe ekstra gærnt er er bevismengden på din side. Har i alltid hatt Europeiske helårs i alle år...![]()
Du må nok dokumentere krav hos Europeiske også som hos alle andre forsikringselskap.
Jeg bruker kun reiseforsikringen jeg får ved bruk av kredittkort og dette gir bedre dekning på utelnlandsreiser enn jeg får på Europeiske.
Vi har benyttet dette tre ganger siste årene og har hatt null "bevisproblemer" annet enn å referere til hvordan reisen (og mer da kun transporten) er betalt.
Dette gjelder til og med på bonusreiser så lenge skatter og avgifter blir betalt med kort.
1* Forsinket baggasje Dubai - 10.000 NOK til å handle klær
2* Forsinket bagasje Miami - 10.000 NOK til å handle klær
3* Askeskyen - Fikk leiebil, utvidet leie av hus og all mat dekket i 5 dager Florida.
Hvilket kort er det som tilbyr 10.000 for forsinket bagasje?
Men trenger man klær for 10.000 om de man hadde med seg kommer først dagen etter?
Det er god butikk å håpe på lost bagasje da....![]()
Visa Platinum og Mastercard Platinum.
Det er ingen krav til hva slags klær du kjøper bare det er innenfor summen. Fruen klarte på en artig måte å finne klær for 9970,- i Dubai.
http://www.fokus.no/nb-no/Privat/Da...er/Pages/platinum-privat.aspx?tab=1#tabanchor
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.