Regnvåt mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Regnvåt mandag:-)

Så var det smak av høst igjen…heldigvis skal vi jobbe og da betyr ikke været så mye. Kaffe, forum, aviser og nyheter på NRK. Ha en fin start på uken der du er.

Re: Regnvåt mandag:-)

Ja, vått i Asker også. Så legger inn litt jobb innimellom, samt godt vi har endel ærend. Kanskje jeg også får landet på ny bil? Og siden det er så høstlig passer det godt jeg har noen oksehaler som trenger 5 timer i gryta, så det kan bli ragu. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Flott sykkeltur til Verdens Ende i går, men stort strømbrudd på Tjøme gjorde at man kunne se langt etter pils og rekesmørbrød.
Vått her også men har vel diverse ting som må ordnes så rekker vel neppe å kjede seg.
Fortsatt tre uker til mandag returnerer som arbeidstaker så satser på litt mer sommer innen det

God morgen fra kaffe på senga ligge lenge og daffe type ferie mandag.

Ferie er f-ings undervurdert. Åjåj.

Får vel snart komme meg opp og lage frokost før det er et lite besøk til en annen forumist. :)

Ha en best mandag

God formiddag fra kontoret. Da var mesteparten av årets ferie over. Her er jeg den eneste i kontorlandskapet i etasjen vår… Kan nok hende det blir litt hjemmekontor i løpet av uka. Straks lunsj, ha en finfin uke[emoji846]

Fint vær på vestlandet! Turen til Skåtøy, Kragerø og Porsgrunn forrige uke var tydligvis bra tima med fantastisk sommervær, satser på fint vær på østlandet igjen til helgen. Nå hagearbeid!

G’moorgen, ja .. Snart lyst ute. Merker allerede at dagene er kortere. Men høsten er nok fortsatt et stykke unna….

Har et stort stykke kjøtt som skal i trykkoker’n etterhvert, så da blir det nok bbq til middag. Og bein til bikkjene. :up:

La dagen rulle ….

God morgen fra London.

Jeg som alltid har brukt Travelodge som overnatting her i byen har nå fått en en minimalistisk «celle» på Zedwell, uten vindu og dog ikke dagslys. Det verste er at 4G har dårlige kår her. Mister kontakt med omverden.

Etter mye bobler i glasset i går blir det vann i dag.
Så får vi se hva annet dagen bringer.
Har en Seafood restaurant i Soho eg har lyst å prøve.

God helg [emoji41]
d27d6d47bb731693ee6d5e2e0f7b0c0f.jpg

FQTV

God ettermiddag! Endelig ble det tur på oss! Ferden gikk med speedboat til Koh Tao med stopp til snorkling og bading! Lite med regn her i dag og dagen ble finfin! Fått endringsmelding fra Bangkok Air med 55 minutter senere flygning i morgen. Nå straks middag!

God morgen fra paradis. Meget hyggelig med ni nordmenn på langlunsj på Anna Maria stranden i går - nok en vakker Florida-perle. Det ble steakhouse med samme gjengen senere med mye latter og politisk koseprat. I dag skal huset nytes til det fulle, med middag i Tampa på kvelden. Men først er det buggy-tur med junior til bakeren for å kjøpe brød.

God ettermiddag fra en regntungt Rondane. Etter 5 dager med strålende vær og 20-25 grader bøtter det ned.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har nå funnet ut at Kamala Harris spiller vinyl og hører på gammel soul og jazz. Hun har nå min virtuelle stemme.

Case closed

Last edited:

Har nå funnet ut at Kamala Harris spiller vinyl og hører på gammel soul og jazz. Hun har nå min virtuelle stemme.

Case closed

Eller Opportunity Knocks:

Hegel goes to the White House :lol:

Back