zico77 Developer Medlem 20 Nov 2008 #1 Hei, Er det nokon som har anledning å sjå kva maskin som står oppført på SK273 OSL-BGO 1550-1640 211108 ?
Hei, Er det nokon som har anledning å sjå kva maskin som står oppført på SK273 OSL-BGO 1550-1640 211108 ?
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 20 Nov 2008 #3 Hmm, ser vi fort kan havne på samme fly Zico. Jeg skal med det før, hvis møtet mitt er ferdig i tide.....
Hmm, ser vi fort kan havne på samme fly Zico. Jeg skal med det før, hvis møtet mitt er ferdig i tide.....
zico77 Developer Medlem 20 Nov 2008 #4 Hickok said: Hmm, ser vi fort kan havne på samme fly Zico. Jeg skal med det før, hvis møtet mitt er ferdig i tide..... Click to expand... Ja, møter kan fort drøye ut Eg har ingen av dei i måro, så eg tar det piano. Det pleier som oftest bli til at eg springer til enten bussen, eller toget, eller flyet. I morgon spaserer eg
Hickok said: Hmm, ser vi fort kan havne på samme fly Zico. Jeg skal med det før, hvis møtet mitt er ferdig i tide..... Click to expand... Ja, møter kan fort drøye ut Eg har ingen av dei i måro, så eg tar det piano. Det pleier som oftest bli til at eg springer til enten bussen, eller toget, eller flyet. I morgon spaserer eg
zico77 Developer Medlem 20 Nov 2008 #5 P.A. VIKING said: LN-BRI er det Click to expand... Tusen takk!