Reg på SK4524 i morgen

Cloudcruiser

ScanFlyer Silver
Reg på SK4524 i morgen

Da skal jeg ut å fly igjen i morgen og har denne gang prøvd ut en ting.
I en annen tråd konspirerte jeg i om man kunne finne ut om det var en 73G Winglet som hadde ruten og jeg bestilte en flyavgang som faktisk hadde 25 rader (141 seter)

Kan noen sjekke for meg om SK4524 i morgen er med LN-RRA eller LN-RRB?

Re: Reg på SK4524 i morgen

Det må bli enten RRA eller RRB for den har 141 seter men fly-slingene blir offentligjort litt senere i kveld :colgate:

And the winner is.... LN-RRB :old

mvh Terje

Ps: Det er forøvrig CTA(Catania(IT)) ,MOL og BDU som får besøk av RRB i morgen samt at den nightstopper i AES !

Originally posted by Tertit54

And the winner is.... LN-RRB :old

mvh Terje

Ps: Det er forøvrig CTA(Catania(IT)) ,MOL og BDU som får besøk av RRB i morgen samt at den nightstopper i AES !

Tusen takk:D Da viste det seg at det stemte :)

Håper du ikke ble for skuffet !!:cry:
Kjempemye snag på Sas-flyene i dag og dermed ble det en "gammlel" 600 som måtte ta turen til MOL som 4524 i dag. RRB forvant til BGO i stedet.:question:

Originally posted by Tertit54

Håper du ikke ble for skuffet !!:cry:
Kjempemye snag på Sas-flyene i dag og dermed ble det en "gammlel" 600 som måtte ta turen til MOL som 4524 i dag. RRB forvant til BGO i stedet.:question:

Jepp, det var en del snag, ja. Ble litt skuffa og skjønner egentlig ikke hvorfor LN-RRB ikke kunne dra til Molde når den skulle dra til Bergen for å så returnere nesten samme øyeblikk i _nabogaten_ :P

Uansett klarte også SAS å rote bort bagasjen min, men i mellomtiden fikk jeg 2500 kroner til innkjøp av klær og for en time siden fikk jeg bagasjen min igjen :)

Back