• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

reg DY255

he he... nei, håper da jeg ikke er blitt det *ler*
Pleier da være fler som har opplysninger her ENGM911.

Noen klarer sikker å løse gåten :-)
 
Nok engang en smekkfull 300 maskin, hvorfor kan ikke dy sende en 800 maskin slik sas gjør. Spesiellt når de ser i lang tid før turen at flighten er utsolgt og de kunne solgt flere seter ?
 
Har opplevd det samme flere ganger til/fra BDU.
Det er vel snakk om proriteringer.
Vi vil nok kunne se flere -800 framover, siden flere er på vei inn, og -300 er på vei ut.
 
Gjorde nok det ja... men Norwegian hadde en meget kjapp T/A
Hvordan var belegget på sas maskina ?
 
Ja belegget var vel på rundt 85% tenker jeg, var 40 seter ledig på en B738..var opprinnelig B737-700 som skulle gå, men endte opp med en 800.
 
Back
Top