Reg 2/1 - 2011 --> SK 266 + DY 1606

737-405

ScanFlyer Gold
Hei folkens og riktig godt nyttår til dere alle :)

Jeg er klar over at jeg er noe tidlig ute, men setter stor pris på om noen kan videreformidle registreringene på morgendagens SK 266 og DY 1606 når dette foreligger i kveld..

Takk skal du/dere ha :fly

SK'en finner du på selvbetjening her http://www.wideroe.no/flyirute/bergen, når det blir tilgjengelig. Ingen som vet noe før det står der :)

DY'en må nok noen hjelpe med..
SK-registreringene blir klare rundt halv 8, men ikke tilgjengelige på wideroe.no før etter midnatt.
Det er noe som har skjedd i det siste, for før var det mulig å sjekke med en gang etter de ble klare i systemet.

Både SK og DY flighten kan du enkelt finne reg på selv (etter at flighten er unnagjort) på denne linken:

http://data.flight24.com
Tja, noen synes det er greit å vite hva som er satt opp før man flyr, så det er vel grunnen til at han spør her. :)

Riktig, takk for god oppsummering Glenn :)

Det er av disse grunnene som nevnt ovenfor at jeg spør om registreringene til begge flightene ;)

Ok 737-405 jeg forstår deg veldig godt. Men samtidig: registreringer å flyindivider kan endres helt opp mot avreise. Noen ganger forstår jeg ikke helt hvorfor det er så viktig å få vite de på forhånd? Man får det tidsnok med seg når man kommer til flyplassen og ser flyet, eventuelt i etter tid på f.eks nevnte nettsted.

Du har definitivt et poeng Twin Otter;)
Vi har jo alle opplevd at man bytter maskin i siste øyeblikk pga for eksempel teknisk feil osv osv..

Jeg kan kun svare for min egen del, og for meg er litt av "moroen" med selve flygningen å vite hvilken maskin som er satt opp på forhånd. Man ser for seg beinplass, navn eller helt på halen, seter osv osv.
Det høres kanskje merkelig ut, men vi er forskjellige :)

Vel, som sagt. Forstår deg godt jeg. Samtidig er det litt snodig å tenke på at noen selskaper offentliggjør slik info på forhånd (via f.eks fly i rute funksjonen hos Widerøe) mens andre selskaper velger å være mer restriktive med slik informasjon på forhånd.

Back