Refusjoner hos Swiss

Utflyttet

Ute på tur
Jeg lager like greitt en post her om dette siden jeg før eller siden kommer til å glemme det og prøve Google.

Swiss er treige med refusjoner, veldige treige. Jeg mailet de tidlig i mai, purret tidlig i juni og ringte de i dag og forklarte at 7 uker var veldig treigt.

Så snart jeg fikk de på telefonen så var det ikke noe problem, de lovet å ta saken samme dagen, og ting er faktisk ordnet nå.

Så hvordan får man tak i Swiss sin refusjons-avdeling? Man ringer de på +41 615 823 654, der tar de telefonen på tirsdager og torsdager mellom 09 og 17.

Sånn.

-A
 
Hadde akkurat samme sak med en annen LH-datter: Brussels Airlines. Avbestilte en fullfleks billett i November 2009, og fikk tilbake pengene i April 2010.

Da etter månedlige telefonsamtaler og mailer. Men de nektet å hjelpe før det var gått 3 mndr, noe som var "vanlig refusjonstid, og innenfor det de anså som rimelig tid".

Er det en LH strategi?
 
Widerøe og SAS er faktisk utrolig raske med refusjoner - og Norwegian trekker ikke full flex-billetter før flyvningen er utført :)
 
Back
Top