reDO a new FlypratDO?

fluxie

Flyprat fusentast
Medlem
Hei folkens!
I februar var vi en gjeng som reiste OSL-ARN-HEL-CPH-TXL-CPH-OSL for ca 1600 kroner etter at vi kjøpte billetter på forrige SAS-salg. Det ble en dag med mye morro, øl og flyprat!

Nå er det igjen SAS-salg, og i den anledning lurte jeg på om vi skulle tatt oss en ny tur.

Er det noen som ønsker å være med på dette, kanskje vi tom kan ta 1 overnatting et sted i Europa denne gangen?

Åpen for diskusjon rundt tid, sted, routinger, etc.

Thomas

Høres ut som en god ide. Tør jeg foreslå å legge opp ruta slik at man kan ha CPH som et knutepunkt da det åpner bedre muligheter for oss fra mer desentrale strøk av landet. De fleste byene har jo forbindelse til CPH.

Hva med Madrid? Gir mye poeng også!

BF:cool2

Jeg synes det hørtes helt kult ut jeg. Er ikke særskilt god på sånne routinger så der er jeg litt blank.

Dette har jeg fryktelig lyst til å oppleve! Forutsatt at jeg har fri fra jobb (som vil si søndager eller andre helligdager :p)

Hørtes gøy ut! Men for variasjonens skyld, hvorfor ikke ta en rundreise med Ryanair eller Wizz? :)

Hva med DY Cashpoints-tur?? :p

Kan hende at sjøkuen blir med på turen, men det kommer veldig an på når det er. Har en del eksamer ila neste måned.

Blir det lørdag og/eller søndag er jeg med (bortsett fra førstemai-helga, hvor jeg allerede er booket på en del flymaskiner).

Om jeg ikke jobber eller flyr og dere skal innom en destinasjon jeg enda ikke har besøkt så blir jeg gjerne med.

Back