Redd av å se passasjer besøke cockpit

Re: Redd av å se passasjer besøke cockpit

Hvis denne damen hadde kommet i veien dersom jeg hadde blitt invitert i cockpit tror jeg at jeg hadde blitt ganske så sur etter på.... For ei kjerring.

Under innflyvning til Bardufoss forsvant ei gifteklar brud inn i cockpiten - og ble der.

Nå fikk jeg noen helt andre bilder på netthinnen, beklager, det kan gjenta seg )

Dette var virkelig en ikke-sak...

Men hun som var så redd; hun klarte i alle fall å ta et nokså selvfokusert bilde av seg selv inne i kabinen. Og ringe avisen. Ærlig talt; hvis man har så liten tillit til kapteinens vurderingsevne, hadde det beste vært å velge et annet fremkomstmiddel.

Kjerring ja, det er jo bare tutring...

"Hullet var like bak fremre inngang. Det er vanskelig å anslå nøyaktig hvor stort hullet var, men jeg anslår at den var cirka 5 centimeter i diameter, sier hun."

Det hullet skulle jeg likt å sett :D

Hva gjør man ikke for å komme i mediene Mrs Tone. Du fikk jo et relativt greit selvportrett av deg selv ombord. Makan til sutring :angry:

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/1.8109558

51c7d33e.png

Hva var det hun ønsket å oppnå med dette? Er det sånne man kaller pr kåte?

Tone; quoter en sambygding av deg Atle Antonsen, "hysj,ja morrna!

Hølet det siktes til er en del av nødbelysningen. Lyser på sklia og nedover....

I Danmark har vi et udtryk for sådanne personer, men det er ikke egnet til at skrive her(tror jeg nok)
Hilsen Ole

Greit at damen i artikkelen tydeligvis blåser ting litt ut av proposjoner, men jeg har ingen problemer ved å se hennes 'side' av saken? Passasjerer med flyskrekk må tas på alvor, og her virker det som om besetningen kanskje kunne forklart litt mer om hvorfor det gikk bra at hun var der fremme?

Og hullet hun sakker om i sin første medieomtale; det er vel emergency egress lights evt. wing lights på 737?

Ser nå at DyRayBan har sagt det samme om 'hullet'.

Har man en irrasjonell frykt, slik som flyskrekk, så er ikke det å gå til avisen veien å gå. Da må man heller gå til profesjonelle for å få hjelp.

Back