Robin882
ScanFlyer Gold
Dette virket veldig elegant og proft, det må jeg siMasse interessant lesing! Bare synd at du har særskrivingsfeil på forsida, etter norsk rettskriving skal det hete "flymagasin" og "flymagasinet", ikke "fly magasin" og "fly magasinet"
![]()
Filler! Det var noe jeg glemte å fikse på da jeg endret på logoen. Jeg hadde fått samme feedback fra klassen min under presentasjonen. Men det er heldigvis ikke et blad som har blitt trykket opp i 1000 eksemplarer, så det får jeg fikset på til eksamensvurderingen.
Huff, glemte helt at jeg skulle konsentrere meg om å se på selve designet - var jo et bra magasin dette her må jeg si! Leste og leste, uten å tenke på at dette kun var en skoleoppgave.. ^_^ Hadde det vært litt mer stoff å lese og litt færre skrivefeil, så ville dette blitt et bra magasin! - og jeg hadde kjøpt det!
*Edit*, har nå sett på designet, og ja, ikke dårlig må jeg si!
Ja, da vi fikk oppgaven skulle vi ha en hovedartikkel og 2 mindre artikler. Vi skulle også ha 3 småstoffsider og 4 forside forslag. Så det er grunnen til at det ikke var så mye mer lesestoff i magasinet. Ang skrivefeil så var det mye klipping og liming fra andre kilder, men må også legge til rette at jeg ikke er noe typografer, men kun en grafisk design student, så de typografiske kunskapene er jeg ikke helt 100% på enda. Men skulle dette f.eks trykkes opp for salg, så hadde det nok vært en typografer som hadde fikset tekst for meg som jeg kunne lagt inn i et design.
Til resten, takker for komplimentene