Raskeste metode LHR - Piccadilly?

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
Hei!

Noen som vet hva som er raskeste måte å ta seg fra Heatrow T3 og inn til Piccadilly Circus?

Undergrunnen?
Heatrow Express og så taxi?
Taxi hele veien?
Eller andre alternativer?

Forslag mottas med takk!

BF:cool2

Heathrow Express til Paddington og taxi derfra.

Eller Bakerloo line til Elephant & Castle fra Paddington

Last edited:
Jeg ville tatt tuben fra Heathrow. Det er Picadilly Line som går fra Heathrow, og den går helt fram til Picadilly Circus, du slipper å bytte bane.
Og du sparer mye penger i forhold til Heathrow Express og taxi. Du sparer bare marginalt med tid på å ta Heathrow Express og taxi/tube når du kan ta Picadilly Line helt fram.

Alt avhenger om hvor fort banen kjører... Hvis det er om morran eller om ettermiddagen rundt5-6 ville jeg tatt toget til paddington det bruker 15 min, mens tuben bruker 45min ca hvis det går som det skal, noe som er sjeldent..... Men hvis det er midt på dagen ville jeg brukt tuben....

Paddington station i rushtiden er ingen udelt behagelig opplevelse. Bytting av bane i rushtiden generelt er ikke-tilrådelig, spesielt hvis man har baggasje å dra på.
Picadilly Line fra LHR er som regel en ok måte å komme seg til sentrum på, og slipper man bytte er jo det egentlig like så greit som den overprisede expressen.

Det ble Picadilly Line. Tok 45 minutter mellom LHR og Picadilly.
Greit nok, men fy pokker for et skramletog!!

BF:cool2

Back