Rådyre hoteller i NYC; årsak: Superbowl

• Thread starter Thread starter SBT
  • Start date Start date

SBT

ScanFlyer Silver
Medlem
Rådyre hoteller i NYC; årsak: Superbowl

2014 skal Superbowl gå på Metlife Stadium NJ, det skjer over en hel weekend 31 januar - 02 februar. Tilfeldigvis skal jeg innom EWR 1 - 2 februar, og tenkte at det måtte være noen feil på Hiltons hjemmeside, siden alle hotellene enten var utsolgt eller kostet minst $ 400/ natt. Til slutt søkte jeg også andre kjeder og søkemuligheter. Econolodge EWR kr 3900 !!!
På Manhattan var det ganske utsolgt også, og ledige hoteller hadde priser langt over normalen.
Metlife ( NY Giants stadium) tar ca 83 000 tilskuere. Det er visstnok første gang at Superbowl arrangeres så langt nord, med tanke på årstiden.
Jeg er booket på Country Inn & Suites EWR til $ 154 / natt, ( brukte Skoosh.com ) ( uten frokost),sist gang jeg bodde der, benyttet jeg Ca------F og betalte $ 70 med frokost. Men på Radisson's hjemmeside er hotellet fullt, så dette kan bli spennende. Kan jeg regne med mye støy på hotellet denne kvelden ? Så vidt jeg husker, hadde ikke dette hotellet noen bar.

Re: Rådyre hoteller i NYC; årsak: Superbowl

Det er vel ikke aller første gang det arrangeres så langt nord, men det er første gangen (på lenge) Super Bowl skal spilles på et utendørsstadion.

Kan jeg regne med mye støy på hotellet denne kvelden ? Så vidt jeg husker, hadde ikke dette hotellet noen bar.

Så vidt jeg husker var det en restaurant i nabobygget, og en butikk i lobbyen som solgte øl m.v. (noen år siden)

Beklager: Utendørs og i nord, mente jeg. Snøstorm ser dårlig ut på tv, i årets mest sette program, men nå gjør dem et forsøk.

Aldri lett å finne hotell ved store events .. hilsen han som spontant trengte 180 rom i Seatttle da ManU spilte mot Celtic for 73.000 tilskuere i 2003 ... I tillegg var det SeaFair, så alt var overfullt ...

Back