Rabatt på SAS EuroBonus-reiser (november-februar)

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Rabatt på SAS EuroBonus-reiser (november-februar)

SAS har 20 prosent avslag fra Oslo, København og Stockholm til Geneve, München og Zürich i perioden 10. januar til 29. februar. Innenriks tilslutningsbillett er ikke inkludert.

SAS og Blue1 har 50 prosent avslag fra København til Helsinki, Turku og Tampere og fra Helsinki til Brüssel fra 15. november til 13. desember. Innenriks tilslutningsbilletter er inkludert i Finland.

Cimber Sterling har 50 prosent avslag fra København til Kiev fra 15. november til 13. desember. Innenriks tilslutningsbillett er ikke inkludert.

Estonian Air har 50 prosent avslag fra København, Oslo og Stockholm til Tallinn, Tartu og Vilnius, i tillegg fra Oslo og Stockholm til Kiev, med reiseperiode 8. november til 31. desember. Innenriks tilslutningsbillett er ikke inkludert.

Alle tilbud: http://www.flysas.com/en/uk/EuroBonus/offers-news/Point-bargains/
Tilbudene fra Norge: http://www.sas.no/no/EuroBonus/Tilbud-og-nyheter/Poengrabatt/

Last edited:
Re: Avslag på SAS EuroBonus-reiser (november-februar)

Dette blir jo bare dårligere og dårligere av SAS. Glad at jeg fokuserer mindre på Eurobonus nå.

Dette blir jo bare dårligere og dårligere av SAS. Glad at jeg fokuserer mindre på Eurobonus nå.

Ikke enig i det - SAS hadde jo nettopp en ekstra runde med 50 prosent avslag, i tillegg til den ordinære runden. Så i november-desember har det altså vært tre kampanjer med avslag. Synes tilbudene blir mer varierte og samtidig mindre oversiktelige - men ikke nødvendigvis dårligere.

Enig i at dette blir mindre å mindre interessant. For de av oss som ikke sogner til OSL, men trenger tilslutning er slike tilbud fullstendig uinteressant.

Enig i at dette blir mindre å mindre interessant. For de av oss som ikke sogner til OSL, men trenger tilslutning er slike tilbud fullstendig uinteressant.

Enig. For oss utenfor Oslo, så har det kun vært en av tre tilbud vi var invitert med i, og da hadde vi vel kun noen få destinasjoner. Dette tilbudet gjelder for de neste 4 månedene, og gjelder kun Oslo i Norge. Altså må vi vente til mars måned før det kanskje blir tilbud som gjelder oss også. Med andre ord er tilbudet blitt omtrent utradert for oss.

Enig. For oss utenfor Oslo, så har det kun vært en av tre tilbud vi var invitert med i, og da hadde vi vel kun noen få destinasjoner. Dette tilbudet gjelder for de neste 4 månedene, og gjelder kun Oslo i Norge. Altså må vi vente til mars måned før det kanskje blir tilbud som gjelder oss også. Med andre ord er tilbudet blitt omtrent utradert for oss.

Ja, dette er skuffende. Begynte med tilbudet til Bologna og nå ser vi at den samme praksisen brer seg som en normal variant. EuroBonus blir mer og mer utvannet, dårlige tilbud, muligheter for charterturister å betale inn på loungen, elendig opptjening på alt unntatt Y+ og C billetter.

Dette tilbudet gjelder for de neste 4 månedene, og gjelder kun Oslo i Norge. Altså må vi vente til mars måned før det kanskje blir tilbud som gjelder oss også. Med andre ord er tilbudet blitt omtrent utradert for oss.

Det kommer nye tilbud om en måned, kanskje før. Så vi må ikke vente helt til mars. Ellers er jeg enig i at det er synd at det ikke gis tilbud fra andre steder enn Oslo denne gangen. Synes det alltid bør være innenriks tilslutningsbillett inkludert - her varierer det jo fra gang til gang, noe som gjør det hele ganske uforutsigbart.

Innenrikstrafikken i Norge har berget SAS-tallene flere ganger gjennom årene, da er det dårlig tilbakebetaling til nordlendinger, vestlendinger, trøndere og sørlendinger at bomusrabatten gjelder ut fra Oslo! Dette skuffet meg virkelig.

Det kommer nye tilbud om en måned, kanskje før. Så vi må ikke vente helt til mars. Ellers er jeg enig i at det er synd at det ikke gis tilbud fra andre steder enn Oslo denne gangen. Synes det alltid bør være innenriks tilslutningsbillett inkludert - her varierer det jo fra gang til gang, noe som gjør det hele ganske uforutsigbart.

Innenrikstrafikken i Norge har berget SAS-tallene flere ganger gjennom årene, da er det dårlig tilbakebetaling til nordlendinger, vestlendinger, trøndere og sørlendinger at bomusrabatten gjelder ut fra Oslo! Dette skuffet meg virkelig.

Ja, dette er skuffende. Begynte med tilbudet til Bologna og nå ser vi at den samme praksisen brer seg som en normal variant. EuroBonus blir mer og mer utvannet, dårlige tilbud, muligheter for charterturister å betale inn på loungen, elendig opptjening på alt unntatt Y+ og C billetter.

Må sei meg enig. Egentlig reagerte eg litt på trådtittelen -"...avslag på SAS Eurobonus-reiser..." -som eg først trudde var at det var gitt eit avslag på ei eit forsøk på å kjøpe ei reise -istaden for "rabatt" som kanskje er meir passande.... uansett, no er eg ikkje heilt sikker lengre....

Må sei meg enig. Egentlig reagerte eg litt på trådtittelen -"...avslag på SAS Eurobonus-reiser..." -som eg først trudde var at det var gitt eit avslag på ei eit forsøk på å kjøpe ei reise -istaden for "rabatt" som kanskje er meir passande.... uansett, no er eg ikkje heilt sikker lengre....

Sånn, nå har jeg endret tittelen fra avslag til rabatt - hva nå enn forskjellen måtte være ...

(vises dog bare i selve tråden)

Back