Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Jada, det er en flyplass rett utenfor sentrum, vil anta at det var byens "internasjonale" lufthavn før Keflavik.Originally posted by MartinL
hmmmmmm har Reykjavik to flyplasser? for dette kan da ikke være Keflavik. Isåfall nytt for meg. Hvem flyr hit?
Originally posted by brendas
Jada, det er en flyplass rett utenfor sentrum, vil anta at det var byens "internasjonale" lufthavn før Keflavik.Originally posted by MartinL
hmmmmmm har Reykjavik to flyplasser? for dette kan da ikke være Keflavik. Isåfall nytt for meg. Hvem flyr hit?
Denne videoen viser tydelig hvorfor jeg er fan av denne raketten![]()
Originally posted by MartinL
Originally posted by brendas
Denne videoen viser tydelig hvorfor jeg er fan av denne raketten![]()
Takk. det var som sagt helt nytt for meg![]()
Ja den brukes til innenriks stort sett. Flugfelag Islands har fått sine 2 første Dash8 også. Så nå er det ikke bare fokker 50. Og så holder flyskolen(e) til her. I tillegg til innenriks har plassen endel trafikk med Business jets som mellomlander på vei til usa fra europa. Eller andre veien. Amerikanerene har faktisk også brukt plassen til stooore militærfly når det var dårlig vær på kef. Det var ganske tøft når de kom innover byen. Innflygningen til banen 757'n tar av på i videoen går rett over sentrum.Quote: Originally posted by MartinL Quote: Originally posted by brendas Quote: Originally posted by MartinL hmmmmmm har Reykjavik to flyplasser? for dette kan da ikke være Keflavik. Isåfall nytt for meg. Hvem flyr hit? Jada, det er en flyplass rett utenfor sentrum, vil anta at det var byens "internasjonale" lufthavn før Keflavik. Denne videoen viser tydelig hvorfor jeg er fan av denne raketten Takk. det var som sagt helt nytt for megReykjavik brukes til innlandsflygninger, Keflavik er en ren utenriksflyplass. Stilllig å ligge på loftleidir å kikke på Fokker50 som tar av i et sett til alle slag småsteder og til Grønnland tror jeg det er...
Originally posted by Someone
Hvor mye bane brukte den?
Originally posted by Cedlind
Thomas - REK jo City Code, og dermed fortsatt gyldig? Funker i allefall på wideroe.no.
Atlantic flyr vel Vagar-Reykjavik også (dometic altså)?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.