LN-EIR ScanFlyer Silver 22 Oct 2008 #22 HMWK said: Hva med Aberdeen på 4. Click to expand... Sorry mac. Vi holder oss i Skandinavia..
LN-EIR ScanFlyer Silver 22 Oct 2008 #24 Cedlind said: 4 er jo CPH... vinner jeg meg selv nå? Click to expand... Nei, du er for seeein! Men, vi er i mål! Korrekte svar: 1 : NCL 2 : SVG 3 : TRD 4 : CPH 5 : VDB 6 : BOO 7 : OSL Siden dere løste det meste i felleskap, så blir vinneren kåret med en siste bonusoppgave. Hvor?
Cedlind said: 4 er jo CPH... vinner jeg meg selv nå? Click to expand... Nei, du er for seeein! Men, vi er i mål! Korrekte svar: 1 : NCL 2 : SVG 3 : TRD 4 : CPH 5 : VDB 6 : BOO 7 : OSL Siden dere løste det meste i felleskap, så blir vinneren kåret med en siste bonusoppgave. Hvor?
Olebno ScanFlyer Gold 22 Oct 2008 #25 Tror jeg kan være enig med HMWK, og da blir mitt endelige svar: 1: NCL 2: SVG 3: TRD 4: ABZ 5: Fagernes 6: BOO 7: OSL
Tror jeg kan være enig med HMWK, og da blir mitt endelige svar: 1: NCL 2: SVG 3: TRD 4: ABZ 5: Fagernes 6: BOO 7: OSL
Olebno ScanFlyer Gold 22 Oct 2008 #26 Tipper at svar på ekstrarunden er en norsk kortbane Minner meg om SOG.
LN-EIR ScanFlyer Silver 22 Oct 2008 #28 Bonusoppgaven er Sogndal Lufthavn Haukåsen. Og vinneren er Olebno! Gratulerer! Ta kontakt med cedlind for premieutbetaling!
Bonusoppgaven er Sogndal Lufthavn Haukåsen. Og vinneren er Olebno! Gratulerer! Ta kontakt med cedlind for premieutbetaling!
Jens W ScanFlyer Crusty 22 Oct 2008 #29 LN-EIR said: Bonusoppgaven er Sogndal Lufthavn Haukåsen. Og vinneren er Olebno! Gratulerer! Ta kontakt med cedlind for premieutbetaling! Click to expand... Eller ikke? Last edited: 22 Oct 2008
LN-EIR said: Bonusoppgaven er Sogndal Lufthavn Haukåsen. Og vinneren er Olebno! Gratulerer! Ta kontakt med cedlind for premieutbetaling! Click to expand... Eller ikke?