C Cloudcruiser ScanFlyer Silver 14 Apr 2008 #1 Miniquiz: Hvem sin koffert er dette og hvor har den vært? Attachments DSC_7310.jpg 37.5 KB · Views: 309
LN-MOW Flyklapper Medlem 14 Apr 2008 #2 Ettersom den bare kommer fra EWR, er det vel neppe noen av Florida-farerene ...
C Cloudcruiser ScanFlyer Silver 14 Apr 2008 #3 Det er en nordmann som jeg tror minst et par av de som henger her på forumet vet hvem er
Shadow OSL Slave 14 Apr 2008 #6 Det som bekymrer meg .. er hvordan har han fått tatt det bildet av en annes koffert i en garderobe ... (da selvsagt hvis den ikke er hans)
Det som bekymrer meg .. er hvordan har han fått tatt det bildet av en annes koffert i en garderobe ... (da selvsagt hvis den ikke er hans)
C Cloudcruiser ScanFlyer Silver 14 Apr 2008 #7 Hehe ser ut til at folk sliter litt med denne oppgaven. Men det er Jens Stoltenberg sin koffert etter å ha vært i New York september 2006. Var på på SMK da jeg oppdaget den
Hehe ser ut til at folk sliter litt med denne oppgaven. Men det er Jens Stoltenberg sin koffert etter å ha vært i New York september 2006. Var på på SMK da jeg oppdaget den