QR med 787 på Skandinavia til høsten.

Re: QR med 787 på Skandinavia til høsten.

Dette er jo offensivt…

Så et klassisk meg meg meg innlegg…

Typisk min flaks – flyr QR OSL-DOH to dager før 787 oppstart
Fløy LHR-SIN to dager før SQ sin A380 oppstart
Fløy LAX-FRA to til fem dager før LH 748 oppstart.
787 ble satt pa bakken to dager før jeg skulle prøve DXB-DOH

Men som de sier uhell i fly, hell i kjærlighet?
 
Last edited:
Re: QR med 787 på Skandinavia til høsten.

Herlig, sammen med den nye Doha-flyplassen blir QR enda mer attraktivt.

Er det fortsatt Q4 som er estimatet for New Doha / Hamad Intl.?
 
Re: QR med 787 på Skandinavia til høsten.

Det snakkes fortsatt om Q4 ja, men hvem vet!

For øvrig gleder vi oss stort. :-)
 
Re: QR med 787 på Skandinavia til høsten.

Jättekul! Emirates & Thai med nya 777-300ER och Qatar Airways med 787 i strid om premiumresenärerna kommer bli mycket intressant och spännande! Vår bästa tid kommer ihöst..:D
 
Re: QR med 787 på Skandinavia til høsten.

Ser ut til at Norwegian, skal få litt hardere konkurranse enn de ønsker...velger lett Quatar enn 31" til Kjoser'n eller er en full service flight enn det hva Norwegian tilbyr.
 
Re: QR med 787 på Skandinavia til høsten.

Ser ut til at Norwegian, skal få litt hardere konkurranse enn de ønsker...velger lett Quatar enn 31" til Kjoser'n eller er en full service flight enn det hva Norwegian tilbyr.

Qatar mener du?
 
Re: QR med 787 på Skandinavia til høsten.

Ser ut til at Norwegian, skal få litt hardere konkurranse enn de ønsker...velger lett Quatar enn 31" til Kjoser'n eller er en full service flight enn det hva Norwegian tilbyr.

Ser ut som QR også har 31'',bredde 16,9 og 3-3-3,så plassen blir den samme. mot ANA sine intrkontinentale som har 34'' og 2-4-2
 
Re: QR med 787 på Skandinavia til høsten.

Biz blir vel veldig bra. Skulle de ikke ha 1-2-1 foran i flyene?
 
Re: QR med 787 på Skandinavia til høsten.

Nice :-) Da slapp jeg å legge turen om MUC :-) Så kan man heller nyte QR'S flotte servering til OSL :D
 
Re: QR med 787 på Skandinavia til høsten.

Interessant vinkling i heading i Boarding: "Qatar Airways första flygbolag med Boeing 787 Dreamliner til alla skandinaviska hovudstäder". Kanskje litt vanskelig å innrømme at DU vil være først på to av de tre lufthavnene(?).
De burde heller markedsføre seg med (ihvertfall for noen måneder) å være største 787-operatør på nevnte steder (QR 7 ukentlige vs DU 6 ukentlige avganger på OSL/ARN).
 
Re: QR med 787 på Skandinavia til høsten.

er det kampanje i framre kabin hos qr om dagen? finner da vitterlig billetter t/r i februar til rett under 12000.. da er vel valget lett i forhold til preimum hos du..
 
Re: QR med 787 på Skandinavia til høsten.

Med priser på rundt 10-11k for 'premium' hos DU skal det godt gjøres om jeg velger noe annet enn QR C OSL-BKK. Er man villig til å bla opp 10-11k for en tur, så sjekker man også søkemotorene og ser på alternativene, tror jeg.

Utvalget av bra biz begynner å ta seg opp, lurer på når EK/EY innser at det er penger å hente fra reisehungrige nordmenn her oppe i det kalde nord...

Uansett, moro at QR setter inn 787 - nå er det bare opp til 'oss' å sørge for at den forblir på denne ruta også.
 
Re: QR med 787 på Skandinavia til høsten.

Med priser på rundt 10-11k for 'premium' hos DU skal det godt gjøres om jeg velger noe annet enn QR C OSL-BKK. Er man villig til å bla opp 10-11k for en tur, så sjekker man også søkemotorene og ser på alternativene, tror jeg.

Husk at svært mange (spesielt som ikke er skrudd sammen som oss flynerder) ønsker å fly direkte og ser gleden av det.
 
Re: QR med 787 på Skandinavia til høsten.

Husk at svært mange (spesielt som ikke er skrudd sammen som oss flynerder) ønsker å fly direkte og ser gleden av det.

Nå tror jeg også veldig mange ønsker å dele opp ei flyreise på 12timer i to. Utrolig mange her nede som bruker selskaper ala QR og EK nettopp for å splitte turen i to.
 
Back
Top