Qatar og Norwegian er best iflg. Airhelp

Re: Qatar og Norwegian er best...

Himler så hardt med øya at det svir
Hvorfor det da?

Har en tendens å ha høye forventninger til SAS, men som skuffer flere ganger.
Norwegian forventer jeg ikke så mye av, og blir deretter positivt overrasket.

Er det virkelig så vanskelig for SAS-ansatte og folk med plastkort som glitrer og glinser å innse at Norwegian faktisk har et godt produkt som folk liker og vurderer høyt? Når majoriteten av internasjonale kåringer og vurderinger rangerer de såpass høyt er det for en grunn, nemlig et balansert helhetsinntrykk, og ikke fra et svært lite nøytralt ståsted mange her har.

SASCC, hvis du og ditt selskap vil komme høyt opp på kåringene, så kanskje du og dine kollegaer skal gjøre noe med det, og ikke bruke tid på å himle med øynene ;)

Det skal ikke mye til, og vi ser det så ofte også hos dem som ikke engang har kaffeservering. Smil, hjelpsomhet, småprat, litt ekstra omtanke for de som ikke er så komfortable med å fly ... slike ting oppfattes som mye viktigere enn polarruller og bling. ‘Service’ er ikke bare laks og grevlingstuing.

Det skal ikke mye til, og vi ser det så ofte også hos dem som ikke engang har kaffeservering. Smil, hjelpsomhet, småprat, litt ekstra omtanke for de som ikke er så komfortable med å fly ... slike ting oppfattes som mye viktigere enn polarruller og bling. ‘Service’ er ikke bare laks og grevlingstuing.

Det er det BA begynte med i fjor vår på sin Club Europe. De fjernet maten og mye av drikken, men begynte å smile veldig.

Hvor mange kåringer finnes det nå? Virker som alle som driver med virksomhet mot luftfart trenger å lage seg en kåring for litt gratis omtale. Uansett, gratulerer til AirHelp som jeg ser har fått omtale i flere medier.....snakk om gratis reklame

Og nei, det har ikke noe å gjøre med hvem som vant eller ikke, dog ga det flere her inne en fin mulighet til å gå i skyttergravene :stir:

Vel, Qatar har et bra biz-produkt. På eco får man ha med 30 kilo innsjekket bagasje.
Dessverre er mat bak gardinen blitt vesentlig dårligere med tiden, og de gikk fra å fjerne champagne til å fjerne boblevann helt (bak gardina).
F klarer de vel ikke helt å konkurrere på i forhold til sine nærmeste konkurrenter.

Dog, i og med at de er OW-selskap og de nærmeste konkurrentene ikke er med i noen allianse, gjør de det greit i mine øyne.

-

Norwegian vs SAS? Ingen av de er i nærheten av å være perfekte. Jeg klarer dog ikke ta en klar sammenligning mellom de to seriøst. I mine øyne blir det som å forsvare at en renault koleos er en bedre bil enn en mercedes glc.

Stoler vel ikke helt på disse undersøkelsene. Bør jo ringe litt i bjella når "Airhelp" sprer det glade selskap.

Men som noen var inne på, ett (nytt) smilekurs blant SAS sine CC og handling agenter kunne ha hjulpet. (skriv smilekurs i søkefeltet på google, se hvilke 3 bokstaver som dukker først opp som forslag etter det)

For hvem liker du best. Den dyktige drittsekken eller den hyggelige litt klossete?

Attachments

• Capture.PNG
    Capture.PNG
    10.9 KB · Views: 189
Last edited:

Hvor mange kåringer finnes det nå? Virker som alle som driver med virksomhet mot luftfart trenger å lage seg en kåring for litt gratis omtale. Uansett, gratulerer til AirHelp som jeg ser har fått omtale i flere medier.....snakk om gratis reklame

Ja, den såkalte reiselivsjournalistikken er temmelig forstemmende. Det er avtrykk av pressemeldinger over en meget lav sko.... Kåringer og lister er populære blant leserne også tydeligvis.

Back