Qatar Cargo til SVG - Bekreftet

Re: Bekreftet: Qatar med Cargo på SVG

Alt tyder i alle fall på at det er en A330 som er først på programmet, men at det etterhvert kommer en 777F er i alle fall ikke usansynlig når man snakker med folk i tårnet... Må vel passe på å være tilstede mandag morgen/formiddag selv om det er meldt gråvær...

Alt tyder i alle fall på at det er en A330 som er først på programmet, men at det etterhvert kommer en 777F er i alle fall ikke usansynlig når man snakker med folk i tårnet... Må vel passe på å være tilstede mandag morgen/formiddag selv om det er meldt gråvær...

Noe nytt om hvilket individ vi kan forvente på mandag, regner med en buss, men hyl ut om det skulle ble en T7 ;-) ?

Det er jo sagt at det er en A330F som kommer nå første gang, så var det usikkert når B777F blir eventuelt satt inn, så hva er det dere egentlig ikke fikk med dere? ;)

Det er jo sagt at det er en A330F som kommer nå første gang, så var det usikkert når B777F blir eventuelt satt inn, så hva er det dere egentlig ikke fikk med dere? ;)

Smiley'en min tydet vel på at jeg ikke hadde stooore forventinger om en T7 allerede nå :-)

Jeg skjønner heller ikke hvordan er flott spotternyhet kan vris til skuffelse over at det "bare" kommer en A330F og ikke 777F....

Fyr løs :-)

Espen

Hehe, skal ut å se uansett, misforstå meg riktig.

Men T7 er nå likevel drømmeflyet over alle drømmefly.

Litt som om DHL skulle begynne å levere varer på jobben min, og så kom de enten med en Lada eller en Ferrari F458. Ny transportør, men gedigen forskjell i kjøretøy :-)

Denne kommer i morgen ;)
http://www.planespotters.net/Production_List/Airbus/A330/1386,A7-AFY-Qatar-Airways-Cargo.php

Og her for de som fortsatt ikke hr fått det med seg...
QR8440 BRU0840 – 1050SVG1150 – 2015DOH 33X 1

A7-AFY-Qatar-Airways-Cargo-Airbus-A330-200_PlanespottersNet_429777.jpg

Foto: Carlos Enamorado

Står ennå i Brussel. Landa der rett før kl0800 norsk tid

Har nå vært airborne i 10 minutter, og klatrer forbi 18' foot, men har enn så lenge enn heading som tilsier retur til DOH.

Alle ser den på FR24 stikke sørover.
Men kan noen fortelle koffor den ikje kom til Sola alikevel ?

Back