Qatar airways og business

Jøss, da har du vært heldig :up:
Synes det er mer eller mindre konsekvent jeg at status gjelder ved oppgradering. Tydeligvis unntak der også :)

Hadde nok litt flaks ja. Rakk til og med de to flyene videre etterpå. De hadde tydeligvis mange ledige seter i C den dagen, for jeg gjenkjente flere av passasjerene fra "klagekøen" i businesskabinen :)

Du har sannsynligvis rett. Dette var i august 2012 på flight QR089.

Det var noen av A330 som gikk på OSL-DOH tidligere som hadde noen skikkelige rare C seter, de hvor du ble løftet veldig høyt opp når du la deg bakover. De var/er ikke bra.

Men bortsett fra akkurat de setene, så er QR C langt langt bedre enn LH C synes jeg. Både soft/hard produkt og mat. B787 og B777 ville gitt deg et helt annet inntrykk. LH C prøver jeg stort sett å unngå..... Men men, noe er bare smak og behag også...

Det er to ganske kjipe C seter på 787-ene til QR, de er meget merkelig plasser helt inntil toalettene på siste rad. Prøv iallefall å unngå disse. Sitter på utstilling.

Det er to ganske kjipe C seter på 787-ene til QR, de er meget merkelig plasser helt inntil toalettene på siste rad. Prøv iallefall å unngå disse. Sitter på utstilling.

Dørene til kontoret er i det minste på fremsiden, så de ikke åpner ut mot de to setene.

-A

Hvis man skal reise sammen en familie på 4 på QR-787 fra OSL-DOH, hvilke seter anbefales ? Fish-bone gjør dette "mindre" hyggelig enn standard C-class seating

Beste vil være E+F på 2 rader mellom rad 1-5.
De andre setene er vendt mot vinduet og er best når man reiser alene.

Husk at du kan velge seter (følg Frys råd) på nettet, du trenger og bør ikke vente til du sjekker inn. Business selger bra, så det er ingen garanti for at man får sitte sammen selv om man booker alle i én booking, så bruk muligheten til å velge seter tidlig.

6EF er samme seter som Fry synes man ikke skal ta. Det er mange meninger om de setene, noen vil helst ikke ha dem, andre synes det er dem beste om man reiser sammen med noen siden man sitter litt for seg selv.

Men uansett hvilken rad du velger, så er selvfølgelig E og F som gjelder om man er to som reiser.

Da kan jeg bekrefte at qatar har installert lie flat seter på flyet til MLE. Det ble noen gode timer med søvn. God utsikt på dass!
utevu5ab.jpg

Back