• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Qantas med Perth-Roma

I 1987 reiste jeg med QF5 den gikk SYD-MEL-SIN-BKK-ATH-FRA-AMS, oftest droppet den SYD OG AMS. ATH var crew byttte og refuel, ingen pax ut av maskinen. Dermed var man ca 17 timer ombord fra BKK til ATH. I SIN byttet vi fra QF1 til QF5 QF1 var lenger, den gikk MEL-SYD-SIN-BAH-LHR-MAN. (stort sett SYD til LHR) QF5 tok lenger tid. Den gang var det 747-200 combi som gikk på QF5 og 747-300 på QF1
og siden den turen hadde jeg ikke flydd langdistanse inntil sist lørdag.
 
Last edited:
Økt sesong og frekvens neste sommer. Så går tydeligvis OK.

efb55e5deb12e636b0cddeeb68443a38.jpg
 
Back
Top