• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Qantas 747 i CPH

HansJ

ScanFlyer Silver
Det stod en 747-400 från Qantas vid C-piren i CPH i morse. Någon som vet varfør - kryssningsgæster, nødlandning eller hva?
 
Kan se at det har været en "travel" morgen mellem 0645 og 0755 med oversøisk trafik på non-schengen i København:

SAS - 3 stk A330/A340 (BKK, EWR og IAD)
Continental - 1 stk B757 (EWR)
Thai Airways - 1 stk B747 (BKK)
Singapora Airlines - 1 stk B777 (SIN)
Qantas - 1 stk B747 (BKK)

Ialt 7 oversøiske ankomster på under 70 minutter. Dertil kommer Delta Airlines med ankomst lidt over en time senere med B767 fra ATL.
 
Originally posted by TheDane

Kan se at det har været en "travel" morgen mellem 0645 og 0755 med oversøisk trafik på non-schengen i København:

SAS - 3 stk A330/A340 (BKK, EWR og IAD)
Continental - 1 stk B757 (EWR)
Thai Airways - 1 stk B747 (BKK)
Singapora Airlines - 1 stk B777 (SIN)
Qantas - 1 stk B747 (BKK)

Ialt 7 oversøiske ankomster på under 70 minutter. Dertil kommer Delta Airlines med ankomst lidt over en time senere med B767 fra ATL.

Godt vi slipper slikt på OSL :cry:
 
haha, hvor i HELSIKE skulle jeg parkert disse Geir?
Hmmm, la meg se, 50, 53, 49, 186, og resten måttt divertet til CPH

:colgate:

Cargoplattformen er full, så ingen kunne stått der, 171/172 er da ikke ferdig enda, og 187 er vel eeeenda lengre frem i tid

:cool:
 
Du veit det at hadde vi hatt disse kjærrene her så hadde vi sluppet å feede ARN,CPH, AMS og LHR , da hadde vi også sluppet unne med noen færre 737,A32?, MD8? osv.

Altså hadde det gått så fint så....
 
Vel - Da hadde man trengt mer feed inn til OSL, saa det hadde neppe blitt faerre smaagriser og slikt, nei ...
 
Hehe joda, men vis meg hvor vi pr idag kan sette 7 stk Heavy Ladies på en og samme gang på OSL


:colgate:

Men, fatt mot mine herrer......Etterhvert så, Etterhvert.....
 
Originally posted by P.A. VIKING

Originally posted by TheDane

Kan se at det har været en "travel" morgen mellem 0645 og 0755 med oversøisk trafik på non-schengen i København:

SAS - 3 stk A330/A340 (BKK, EWR og IAD)
Continental - 1 stk B757 (EWR)
Thai Airways - 1 stk B747 (BKK)
Singapora Airlines - 1 stk B777 (SIN)
Qantas - 1 stk B747 (BKK)

Ialt 7 oversøiske ankomster på under 70 minutter. Dertil kommer Delta Airlines med ankomst lidt over en time senere med B767 fra ATL.

Godt vi slipper slikt på OSL :cry:

Jamen så er det vel også godt at i slipper resten af den ankommende oversøiske trafik i dag :rolleyes:

SAS - 5 stk. A330/A340 (EWR nr 2, SEA, ORD, NRT og PEK)
Air Greenland - 2 stk A330/B757 (SFJ og UAK)
Middel East - 1 stk. A330 (BEY)
 
Originally posted by TheDane

Kan se at det har været en "travel" morgen mellem 0645 og 0755 med oversøisk trafik på non-schengen i København:

SAS - 3 stk A330/A340 (BKK, EWR og IAD)
Continental - 1 stk B757 (EWR)
Thai Airways - 1 stk B747 (BKK)
Singapora Airlines - 1 stk B777 (SIN)
Qantas - 1 stk B747 (BKK)

Ialt 7 oversøiske ankomster på under 70 minutter. Dertil kommer Delta Airlines med ankomst lidt over en time senere med B767 fra ATL.

I og med at Qantas skulle til London var det vel bare den syke paxen som skulle av, ikke de andre passasjerene.
 
Originally posted by ENGM RAMP

No offence taken in any way :)

Vi slår dere om ikke annet på trafikkOPPGANGEN ;)

Helt okay med mig. Men der er ganske langt igen målt udelukkende på total international trafik ;)
 
Tack før info allesammans! Kan tillægga att det ær bra action vad gæller bizjets hær, flera Challengers med US-reg t ex.
 
Back
Top