Originally posted by dash-7
Snakket med noen KLM piloter her om dagen, de sa at KLM var i forhandlinger med Bomarider om å kjøpe inn 20 Q400. De skulle bytte ut F50 flåten sin. Samtidig at de skulle satse lite mer ut i europa.
Originally posted by gustavf
Originally posted by dash-7
Snakket med noen KLM piloter her om dagen, de sa at KLM var i forhandlinger med Bomarider om å kjøpe inn 20 Q400. De skulle bytte ut F50 flåten sin. Samtidig at de skulle satse lite mer ut i europa.
Enda en spiker i Rekkof-kista?
Originally posted by Blubird
Folk flest gir vel blanke f i, eller vet ikke om de flyr med KLM eller KLM cityhopper.
Originally posted by gustavf
Enda en spiker i Rekkof-kista?
Originally posted by LCH
Regner med at det var på Q400 du mente?
Det jeg har hørt er at SAS ville ha mulighet for tilkobling til 28V DC i tillegg til det standard 115V systemet, og at dette var dette dobbeltsystemet som forårsaket endel problemer. Kilden min er dette forumet, så jeg skal selvsagt ikke banne på det.!![]()
Originally posted by EB
Torp-Amsterdam kan vel fort bli en Q400 rute...
Originally posted by KennethGS
Edit: Turbofan rakk det først...^_^
...men, som man ser på dette bildet, så brukte SAS 115V på Q400 i starten, men nyere bilder viser for det meste bruk av 28V.
De har kanskje gått bort fra å bruke 115V?
LN-RDB (cn 4018) One of SAS's new Dash 8-401 in the company's new VERY ugly c/s !
Originally posted by EB
Kommer vel en og annne F50 også til Torp?
Originally posted by KennethGS
Forsto det vel slik at de ville slippe å ha dobbelt opp med GPU'er... Én for Q400, og én for andre fly...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.