Lennart ScanFlyer Rusty 10 Oct 2007 #2 Re: Pussycats Dolls kom til TRD med denne Og hvor er bildene av damene ? ^_^
Spanair ScanFlyer Silver 10 Oct 2007 #3 Re: Pussycats Dolls kom til TRD med denne Vet du hvor den tok turen i ettermiddag? Rart at den dro nå, for jeg regner med at jentene skal dra i mårra igjen...:question: :huh:
Re: Pussycats Dolls kom til TRD med denne Vet du hvor den tok turen i ettermiddag? Rart at den dro nå, for jeg regner med at jentene skal dra i mårra igjen...:question: :huh:
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 10 Oct 2007 #4 Re: Pussycats Dolls kom til TRD med denne For en gang skyld er passasjerene mer interessante foto-objekter enn flyet.
Re: Pussycats Dolls kom til TRD med denne For en gang skyld er passasjerene mer interessante foto-objekter enn flyet.
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 11 Oct 2007 #6 Re: Pussycats Dolls kom til TRD med denne i dette tilfellet gir jeg nå BLANKE i flyet! Vis meg damene! :colgate:
Re: Pussycats Dolls kom til TRD med denne i dette tilfellet gir jeg nå BLANKE i flyet! Vis meg damene! :colgate:
A ACA Newcomer 11 Oct 2007 #7 Re: Pussycats Dolls kom til TRD med denne Her er en link til passasjerene tatt i Trondheim
T Thomas ScanFlyer Rusty 11 Oct 2007 #8 Og for de interesserte, konserten får terningkast "1" i Dagbladet - what a surprise!
R Rossiyskie Avialinii ScanFlyer Gold 12 Oct 2007 #9 Originally posted by Thomas Og for de interesserte, konserten får terningkast "1" i Dagbladet - what a surprise! Click to expand... Lol
Originally posted by Thomas Og for de interesserte, konserten får terningkast "1" i Dagbladet - what a surprise! Click to expand... Lol