• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Projekt 747 Jumbo Hostel ARN - statusrapport

Nu har jag sett Jumbo Hostel live och kan bara bekräfta min beundran över projektet och potentialen det har. Det säger jag som både ekonom och aviation freak!

Tack för senast Hans!

Nu har jag sett Jumbo Hostel live och kan bara bekräfta min beundran över projektet och potentialen det har. Det säger jag som både ekonom och aviation freak!

Tack för senast Hans!

Tack själva, det kommer mera som man säger... ;)

Ser flere norske nettaviser har skrevet om Jumbohostel den siste uken, og de hevder at det skal bli rom i motorene også?

Stemmer dette. Allerede i fjor oktober var det satt inn vegg i "luftinntaket" i tillegg til at man har skjært ut til dør. Har bilder hjemme.

Hadde selvfølgelig vært kult å ha bodd der en gang, men eget rom var billigere på Radisson blu rett over gaten med fokost inkludert da jeg vurderte det. Noen som vet hvordan belegget pleier å være på Jumbo hotellet?

Bodde der én natt i april 2009, kan ikke annet enn å anbefale det! Hyggelig betjening og noe helt utenom det vanlige, drar gjerne dit igjen :)

Back