For en tid tilbake så jeg denne dokumentaren:
https://www.youtube.com/watch?v=rvkEpstd9os&t=
Kombinert med dette:
https://www.seattletimes.com/busine...rs-until-manufacturing-process-is-cleaned-up/
..samt Max-grounding sier meg bedriftskulturen har endret seg radikalt hos Boeing siden NG og 777-programmene var ferdig utviklet.
Når de ansatte etterlater seg skrot og drit i flyet de har levert til USAF, må man lure på hva som gjør at det har blitt slik og ikke minst hvor ille det blir nå.
Jeg mistenker at profitt, aksjekurs og blidgjøring av aksjonærer (som igjen har ført til massiv outsourcing hvor de ikke har kontroll over kvalitet i leveranse) har vært en faktor som har senket kvaliteten drastisk.
Hva sier godtfolket her?
https://www.youtube.com/watch?v=rvkEpstd9os&t=
Kombinert med dette:
https://www.seattletimes.com/busine...rs-until-manufacturing-process-is-cleaned-up/
..samt Max-grounding sier meg bedriftskulturen har endret seg radikalt hos Boeing siden NG og 777-programmene var ferdig utviklet.
Når de ansatte etterlater seg skrot og drit i flyet de har levert til USAF, må man lure på hva som gjør at det har blitt slik og ikke minst hvor ille det blir nå.
Jeg mistenker at profitt, aksjekurs og blidgjøring av aksjonærer (som igjen har ført til massiv outsourcing hvor de ikke har kontroll over kvalitet i leveranse) har vært en faktor som har senket kvaliteten drastisk.
Hva sier godtfolket her?