• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Privilege Style på Kjevik i helga

LN-GBM

ScanFlyer Silver
Privilege Style på Kjevik i helga

Vi har fått to besøk i helga av EC-HDS fra Privilege Style, gjør ikke noe med 757-200 i stedet for A320 en gang iblant.

757_contrail_web by LN-GBM, on Flickr
Dæven som jeg trynte før jeg fikk tatt dette, flyet kom litt brått ut av det lave skydekket, og da var det bare å løpe. Men fjellknausen jeg skulle opp på var litt glatt, så en ukjent kar som padlet forbi i kajakk fikk seg nok en god latter der jeg og kameraet rullet oppe i skråningen.

757_3_web by LN-GBM, on Flickr
Her har den kommet seg ned og er på vei inn på standen.

ec_hds_web by LN-GBM, on Flickr
Da er vi kommet til søndag, og været er enda mindre å skryte av, men tok en sjangs allikevel. Har havnet litt høyere i terrenget i dag, Stovåsen for de som er kjent, fjellet på sørsiden av parkeringsområdet.

ec_hds3_web by LN-GBM, on Flickr

oversikt_web by LN-GBM, on Flickr
KLM var neste i køen med PH-EZF, nå begynte fuktigheten å bli enda mer påtrengende.

ezf_web by LN-GBM, on Flickr
Og siste...

Re: Privilege Style på Kjevik i helga

Toppers bilder som alltid fra deg Glenn!!

Re: Privilege Style på Kjevik i helga

Supre bilder av en nydelig maskin! Fargeskjemaet kler den utrolig godt!

Back