• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Prissøk...

LN-FHU

Superflyer
Prissøk...

Heisann
Planlegger en tur til Newcastle i februar for å se kamp. Absolutte datoer er :
Utreise fra Oslo( ikke Torp ) : 09 februar
Retur fra Newcastle : 13 februar ( til Oslo , ikke Torp )
To personer ( voksne )

Forløbig beste pris ( med fly ) er KLM via Amsterdam : ca.4230 NOK .

Bedre forslag mottas med takk :spin:

Re: Prissøk...

Hva med Oslo-København-Edinburgh med Sterling. Så tog derifra? Det burde ikke koste allverden.

Expedia UK gir rundt 2520 for SN Brussels .. SAS en anelse dyrere ..

Ryanair er NOK 80 ut .. NOK 349 hjem ... pluss tax ... totalt 739 ..

Jeg har reist mye med Ryanair i Europa og fra Torp. De endrer prisene stadig, uke etter uke, og før eller senere vil de ha kr. 1 billetter på dine datoer plus taxes.

Holder du øye med det utover høsten vil du nesten garantert på t/r Newcastle for ca. kr. 600-700 for to inkl. alt.

Selv har jeg aldri betalt mer enn ca. 300 t/r pr. pax fra TRF til FR's destinasjoner. I Europa max 10 EUR ++ har jeg som prismål. Får det alltid til.

Nå flyr vel bare Ryanair fra Torp, og slik jeg leser innlegget så må utreise/hjemreise skje over OSL...;)

LN-FHU: Er ikke du i TRomsø..? TOS-NCL t/r for ca 3.600,- per person...

Originally posted by SQ 777
Jeg har reist mye med Ryanair i Europa og fra Torp. De endrer prisene stadig, uke etter uke, og før eller senere vil de ha kr. 1 billetter på dine datoer plus taxes.

Holder du øye med det utover høsten vil du nesten garantert på t/r Newcastle for ca. kr. 600-700 for to inkl. alt.

Selv har jeg aldri betalt mer enn ca. 300 t/r pr. pax fra TRF til FR's destinasjoner. I Europa max 10 EUR ++ har jeg som prismål. Får det alltid til.
1-kronas biljetter med Ryanair från Sverige brukar oftast gälla måndag till torsdag kl 12 och lördag. Kan vara svårt att hitta billigare biljetter senare än vad du kan få nu. Billigaste weekendbiljetterna med Ryanair från Sverige brukar man boka i god tid innan.
Dessutom så är det bara i väldigt sällsynta fall som man kan köpa biljetter lägre än skatter och avgifter. I praktiken är det alltså 300 kronor lägre per person du i bästa fall kan uppnå och du kan riskera högre priser...

Sjekket litt på sasbraathens.no og wideroe.no, og for ca 4500 (for to) inkl. skatter og det hele, kan dere fly OSL-SVG (SK) SVG-NCL (WF) og retur NCL-CPH (SK/QI) CPH-OSL (SK). På den måten får du FIRE flyselskaper (SAS Braathens, Widerøes, Cimber Air og SAS Danmark) og fire flytyper (737, Dash 8, CRJ og A321) på samme reise (for bare 200 kroner mer enn KLM) og EB-points. Dessuten får de handlet tax-free og annet snadder på Kastrup på veien hjem. MEGET bra!:up:

Takk for tipsne folkens, masse bra her. Ser ut som om det blir med KLM , da jeg ikke har fløyet med dem før , dessuten F100/70 opp fra AMS til NCL , ikke denne typen heller. Cimber får bli en annen gang.....WF og SASBraathens har det blitt endel turer med , men aldri KL.

Ser ut som om det faktisk må bli ei anna helg , Newcastle spiller borte denne helga, blingsa litt på kampprogrammet , ja ja , på'n igjen med søk ;)

Edit : Tax free får en jo handlet på OSL ved ankomst også , i tillegg til det som skal drikkes opp fra Schipol...........:cheers:

Back