Priskrig på gang OSL-NYC?

gustavf

Moderator
Medlem
Priskrig på gang OSL-NYC?

Jeg fikk nylig en tilbudsmail fra KLM, med priser det begynner å bli ei stund siden sist jeg har sett på OSL-NYC: 3.760,- (Forsøk på å booke gir meg 3.785,-)

Er det priskrig på gang?

(Det er ikke helt sant at KLM sendte meg en mail med priser. De sendte meg to, med 15 kroner forskjell på prisene.)

Re: Priskrig på gang OSL-NYC?

Slik er det allitd i perioden oktober-mars - og 3.700 kr. er da ikke spesielt lavt? Lufthansa har hatt tre kampanjer så langt i høst med billetter til 3100 kr., United har tilbudt billetter til 2700 kr. og SAS til 3900 kr.

AY har vel priser på rundt 3200 i følge en annen tråd her.

Jeg mente rundt 4.000 var mer vanlig, men når du minner meg vel på at jeg husker feil.

Rundt 4000 kr. er "vanlig" pris, tror jeg, mens kampanjepriser til rundt 3000 kr. er helt normalt i vinterprogrammet.

Jeg sjekket noen tilbudsmail fra i fjor og da annonserte KLM 3.735,- 4. november og 3.405,- den 9. desember. Jeg drev og vurderte NYC-tur i den perioden og mener at da var 3.735 helt på linje med andre tilbud, mens 3.405,- var i underkant av andre tilbud. Etter det ser det ut til at drøyt 4.000 var gjengs tilbudspris til utpå høsten.

Jeg har kun KLM-tilbud i mail, så jeg får ikke sjekket historien på andre.

Back