• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Prisforskjell...

jameson82

Flysitter
Driver å leker på nettet etter julegava til dama. Tenkte på en reise men hvorfor i alle dager er det 4x så dyrt å bestille ifra Klm.no contra Ticket.no

På ticket får jeg for 2 pers flyreise med KLM; TRF-AMS-SFO og retur med AF; SFO-CDG-OSl for 9890 kr totalt.

På KLM så koster flyreisen billigste TRF-AMS-SFO 9779 pr person en vei :O

Vil ikke KLM ha ordre ansvaret eller hvorfor kan ticket være så mye billigere?

Attachments

• klm.jpg
    klm.jpg
    64 KB · Views: 143
  • Ticket.jpg
    Ticket.jpg
    73.1 KB · Views: 142
Last edited:
Det er fordi du søker på en-vei. KLM (og Air France) selger kun fullpris enveis billetter. Prøv å søk tur-retur og prisen blir lavere ;)

Ut i fra KLM-screenshoten din, ser det kun ut som om du har søkt på TRF-SFO en veg, eller er det en retur der jeg ikke ser?

Jeg får også opp samme pris på KLM.no om jeg søker TRF-SFO, en veg for to personer. Søker jeg på tur/retur, 17-21/3, kommer det på ca. 12.000 totalt.

Back