Prisforskjell SK - DY (KRS-OSL)

Re: Prisforskjell SK - DY

Dette er vel en tråd som utmerket godt kan merges sammen med flere andre på eksakt samme tema ja...

Synes ikke det, klarer ikke i min villeste fantasi å fortså hvorfor man alltid skal spleise å spleise. Her kommer et helt legitimt spørsmål som ikke har så mye å gjøre med tidligere tråder. Ting forandrer seg.
Men for all del, blir det for mye, er det jo bare å la vær å gå inn å lese, for ikke nevne å legge kommentar.
Jeg synes det er flott jeg, bedre med ny tråd, en noe lignende som ble diskutert for 4 måneder siden

Tror kanskje begge to skal ta en titt oppover i tråden og se hva den egentlig handler om - nemlig forskjeller i pris på ruta mellom OSL og KRS. Trådstarter kommenterer at prisforskjellen er veldig stor SK og DY imellom og både Someone og jeg forklarer hvorfor - og kommenterer at prisen på å sløyfe kaffen på denne ruta blir kostbar for svært mange bizpax. Og da er vi tilbake igjen til at det er få fullprispax hos DY, og at prisforskjellen blir stor. ;)

Nettopp :)

Tråden her handlet jo egentlig om forskjellen mellom DY og SK på OSL-KRS, som er en rute hvor den aktøren med best rutetilbud kan ta seg bedre betalt

På ruter hvor det flys 10x daglig vinge mot vinge er situasjonen en annen, og det er ikke det som egentlig ble diskutert her

Re: Prisforskjell SK - DY

Nettopp :)

Tråden her handlet jo egentlig om forskjellen mellom DY og SK på OSL-KRS, som er en rute hvor den aktøren med best rutetilbud kan ta seg bedre betalt

På ruter hvor det flys 10x daglig vinge mot vinge er situasjonen en annen, og det er ikke det som egentlig ble diskutert her

I så fall er den helt overførbar til ruten Oslo-Tromsø der forskjellen mellom selskapene er tilsvarende som Oslo-Kristiansand.

I så fall er den helt overførbar til ruten Oslo-Tromsø der forskjellen mellom selskapene er tilsvarende som Oslo-Kristiansand.

Trolig det ja ;)

(Uten at jeg kjenner til OSL-TOS da jeg aldri flyr den, imotsettning til OSL-KRS som jeg etterhvert har blitt en "spesialist" på)

Back