• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Prisforskjell SK - DY (KRS-OSL)

Re: Prisforskjell SK - DY

Dette er vel en tråd som utmerket godt kan merges sammen med flere andre på eksakt samme tema ja...

Synes ikke det, klarer ikke i min villeste fantasi å fortså hvorfor man alltid skal spleise å spleise. Her kommer et helt legitimt spørsmål som ikke har så mye å gjøre med tidligere tråder. Ting forandrer seg.
Men for all del, blir det for mye, er det jo bare å la vær å gå inn å lese, for ikke nevne å legge kommentar.
Jeg synes det er flott jeg, bedre med ny tråd, en noe lignende som ble diskutert for 4 måneder siden
 
Tror kanskje begge to skal ta en titt oppover i tråden og se hva den egentlig handler om - nemlig forskjeller i pris på ruta mellom OSL og KRS. Trådstarter kommenterer at prisforskjellen er veldig stor SK og DY imellom og både Someone og jeg forklarer hvorfor - og kommenterer at prisen på å sløyfe kaffen på denne ruta blir kostbar for svært mange bizpax. Og da er vi tilbake igjen til at det er få fullprispax hos DY, og at prisforskjellen blir stor. ;)

Nettopp :)

Tråden her handlet jo egentlig om forskjellen mellom DY og SK på OSL-KRS, som er en rute hvor den aktøren med best rutetilbud kan ta seg bedre betalt

På ruter hvor det flys 10x daglig vinge mot vinge er situasjonen en annen, og det er ikke det som egentlig ble diskutert her
 
Re: Prisforskjell SK - DY

Nettopp :)

Tråden her handlet jo egentlig om forskjellen mellom DY og SK på OSL-KRS, som er en rute hvor den aktøren med best rutetilbud kan ta seg bedre betalt

På ruter hvor det flys 10x daglig vinge mot vinge er situasjonen en annen, og det er ikke det som egentlig ble diskutert her

I så fall er den helt overførbar til ruten Oslo-Tromsø der forskjellen mellom selskapene er tilsvarende som Oslo-Kristiansand.
 
I så fall er den helt overførbar til ruten Oslo-Tromsø der forskjellen mellom selskapene er tilsvarende som Oslo-Kristiansand.

Trolig det ja ;)

(Uten at jeg kjenner til OSL-TOS da jeg aldri flyr den, imotsettning til OSL-KRS som jeg etterhvert har blitt en "spesialist" på)
 
Back
Top