Priser til New York sommeren 2012?

kimmam

ScanFlyer Blue
Medlem
Hei, alle forumister!
Jeg har en venn som skal til NY i sommerferien og lurer i den forbindelse på om noen av dere kan finne noen bra priser til Det Store Eplet? Søkt på noen forskjellige datoer og det billigste som har dukket opp er 6.106 kr med SN/9W, men med veldig lang ventetid på hjemveien som ikke er aktuelt. Hvilke priser kan man forvente på sommeren og er det stor sjanse for noen "superdeals" i nærmeste fremtid?

Info:
Klasse: Economy
Utreise: 8. juli +/- 5 dager
Varighet: 3 uker
Mellomlanding: max. 1
Lengde: < 3 timer
Allianse: *A/OW

Allianse/bonuspoeng betyr ikke all verden, men er selvfølgelig et pluss hvis mulig.

Takk på forhånd!

Det har vært tonnevis med store flyselskapene som fremmer tilbud til New York, selv om de fleste tilbud kjører ikke i sommeren = Hvis din venn hadde muligheten til å gå i Mai, kunne han muligens få et sete for rundt 3000-4000 kroner.

Akkurat nå kan jeg ikke huske en tilbudet gjelder frem til juli. Faktisk, den nærmest som jeg kan tenker på var et tilbud fra SWIS (http://booking.swiss.com/web/bba.htm?i=8TI1&g=2), men det retter seg mot forskjellige byer, og den siste avgang synes å være den 15. juni.

I alle fall vil jeg anbefale å prøve å spille med datoene på kalenderen for Icelandair som de ofte har god valuta etter flyreiser til Nord-Amerika.

Jeg finner ikke noe særlig lavere pris enn dette jeg heller. Når man reiser i høysesong så kan man ikke forvente å reise til superlave priser og på den raskeste måten.

Last edited:
Da ble billetter bestilt. Endte til slutt med Icelandair til 6.9xx kr og gode connections, noe som sikkert er en grei pris. Takk for hjelpen :)

Jeg finner ikke noe særlig lavere pris enn dette jeg heller. Når man reiser i høysesong så kan man ikke forvente å reise til superlave priser og på den raskeste måten.

Nei, selskapene vil jo tjene penger når de har muligheten.

Når jeg bodde i USA var det rundt 7000kr for økonomiklasse og 10 000kr for business-klasse om sommeren, og 5000kr/18 000kr ellers i året.

Back