Priser til Montréal

jb1

ScanFlyer Rusty
Medlem
Priser til Montréal

Om jeg finner ok priser skal jeg reise til Montréal i juni. Det blir et kort besøk ifm et bryllup. Er det noen som vet om bra priser dit. De beste jeg finner er med Air France og Lufthansa/Air Canada til ca. 4 700. Noen billigere? Aktuelle datoer er 18./19. juni med retur 21./22. juni.

Re: Priser til Montréal

På supersaver.no kommer du like under 4.400 med SK(LH)/AC

18.-21. er de billigste datoene med SK/AC. Koster 4 353 NOK på travelstart.no, dog med lang reisetid hjem. Ville nok gått for prisen på supersaver til 4 381. Reisetid på 11t55min utreise og 12t40min tilbake. Hvis du er interessert i flytype kan jeg fortelle deg at du vil fly 777-300ER med AC.

Reisen fra supersaver.
Utreise - Torsdag 18. juni 2009
Air Canada
Air Canada
Flight 9276
Avgang: 06:45 Gardermoen (OSL)
Ankomst: 08:45 Frankfurt Rhein-Main Airport (FRA)

Air Canada
Air Canada
Flight 875
Avgang: 10:00 Frankfurt Rhein-Main Airport (FRA)
Ankomst: 11:40 Dorval International Airport (YUL)

Retur - Søndag 21. juni 2009
Air Canada
Air Canada
Flight 874
Avgang: 19:55 Dorval International Airport (YUL)
Ankomst: 08:55 Frankfurt Rhein-Main Airport (FRA)

SAS
SAS
Flight 4752
Avgang: 12:40 Frankfurt Rhein-Main Airport (FRA)
Ankomst: 14:35 Gardermoen (OSL)

Last edited:

Og min erfaring med AC fra forrige uke, tilsier at dette så langt er min favoritt over dammen i M-klasse. Jeg har retur med AC 773ER på søndag, og skal lage en TR fra den, så kan du jo se hva det går ut på.

Takk for tips. P.g.a. flytider falt valget på Air France via Paris. Prisen var bare et par hundrelapper dyrere enn AC.

Last edited:

Takk for tips. P.g.a. flytider valg valget på Air France via Paris. Prisen var bare et par hundrelapper dyrere enn AC.

Da min familie bodde i Montreal, ble det alltid AF... Selvom CDG er grusom leverer jo stort sett AF varene. :)

Da min familie bodde i Montreal, ble det alltid AF... Selvom CDG er grusom leverer jo stort sett AF varene. :)

Sastser på at CDG går bra. Jeg har vært der en haug med ganger, men bare noen få ganger i transit. Vi har en drøy time begge veier, så jeg satser på at det går bra.

Det går greit , bare studer litt på forhånd..:9:

Back