• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Priser på full vei nedover !

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Priser på full vei nedover !

Fikk tilbud fra KL om NYC for kr. 2.600 og SEA for kr. 3.935 i dag..De skal nå ha 5 dagers salg hver første fredag i måneden..

Forresten en venn dro til DXB med KL i går. Belegg ca. litt over 50% sier han og han snakket med cabincrew og de viste ikke så stor optimisme for tiden framover..:cry:

Re: Priser på full vei nedover !

Fikk tilbud fra KL om NYC for kr. 2.600 og SEA for kr. 3.935 i dag..De skal nå ha 5 dagers salg hver første fredag i måneden..

Forresten en venn dro til DXB med KL i går. Belegg ca. litt over 50% sier han og han snakket med cabincrew og de viste ikke så stor optimisme for tiden framover..:cry:

Så har endelig flere enn meg og Tommy oppdaget hvor sørgelig det er å fly KLM?:lol::colgate::lol:

BF:cool2

For 2600 kr til NYC så skal jeg alltid gå vekk fra mine prinsipper å fly KLM allikevel :lol: Men denne gangen er det kona som nekter...hun har blitt bitt av basillen når det gjelder jakten på EB gullkort så nå vil hun bare fly StarAlliance ;) Det ser ut som hun oppnår det forresten ifm vår Asia tur i april

For 2600 kr til NYC så skal jeg alltid gå vekk fra mine prinsipper å fly KLM allikevel :lol: Men denne gangen er det kona som nekter...hun har blitt bitt av basillen når det gjelder jakten på EB gullkort så nå vil hun bare fly StarAlliance ;) Det ser ut som hun oppnår det forresten ifm vår Asia tur i april

He,he, morsomt, min frue har akkurat de samme basillene, og med en tur til USA neste uke er gullkortet i boks. Lurer på om det vanker noe oppmersomhet fra Eurobonus når vi begge nå vil ha gull????:nor:)

Lurer på om det vanker noe oppmersomhet fra Eurobonus når vi begge nå vil ha gull????:nor:)

Ja, det hadde jo vært fint det men jeg tviler vel på det ;) Men det skal uansett bli godt for kona og få gullkort for hun er også en del ute å reiser i jobbsammenheng og da er det helt klart greitt å få tilgang på lounger når det blir noen timer ventetid på en flyplass.

Vel, du trenger ikke å fly KLM og get the Flying Blues for å få ting billig.

Brodern kjøpte akkurat t/r OSL-NYC med Lufthansa for 2800 med 100% UA poeng. Med 346 og AVOD blir nok det en flott tur

Jeg fikk også denne, og ingen tvil om at prisene er veldig lave for tida.

Denne måten å kjøre kampanjer på, har jeg forresten sansen for. De annonserer at det kommer noen tilbud, men når de først kommer så får du forholdsvis kort tid på å bestemme deg. Da Finnair gjorde noe slikt, så satt ihvertfall jeg klar og ventet på noe spennende.

Back