Vet ikke om jeg synes det var spesielt positivt at WF overtar CPH-KRS.
Hvordan den ruta går, har jeg ingen info om. Men jeg har jo lagt merke til at de gangene jeg har flydd har det ikke vært spesielt fullt. En av grunnene til dette er at de fleste gangene jeg har undersøkt priser ut i Europa, har SAS priset KRS-CPH-"Europa" betydelig høyere enn KRS-OSL-"Europa". Og da synes jeg SAS underminerer sine egne ruter. Jeg er ikke akkurat overbevist om at SAS vil gjøre noen endringer på dette om WF overtar rutene, nei, jeg vil vel nesten si tvert imot!
BF:cool2
Litt OT dette; Var ikke akkurat billig med WF ifra HAU til CPH når den gikk, heller. Ofte bedre priser til CPH via OSL(SK), og ruta ble lagt ned pga for lite belegg, det var ett fly som hadde 2 daglige til CPH, så blir naturligvis dyrt å ha den i drift. Dertte med prising, blir som å undergrave sin egen virksomhet spør du meg.... Men skjønner jo at systemene ikke er lagt for at den menige mann i gata skal skjønne seg på dette..
Men tror trønderne blir fornøyde med bedre/større materiell, er vel ganske naturlig at SK overtar denne ruta og WF tar de kortete, blir vel litt mer økonomisk for SAS Group.