Begge likt ca. 15 000 3. til 9. desember, men jeg foretrekker SAS extra full flex kontra Norwegian sin full flex.
Avgangstider + comfort er avgjørende.
Kan det hende jeg verdsetter dette for høyt? Skal man først på jobbreise betyr ikke prisen alt.
. Med SAS må du mellomlande - noe du slipper med Norwegian.
men hvis prisen spiller noe rolle så er det jo bare ta lavpris da
på DY så ender det jo på 8065,-. Men på de utreise dagene du skal
så er det jo via Stockholm på DY også.
En fleksibel SAS-billett kan jo ofte benyttes på alliansepartnerene (hvis prisen tillater det), så da har man jo LX, OS, TK og LH i bakhånd hvis man må endre hjemreisen ...
Komfortmessig er jeg ikke i tvil om at jeg ville ha valgt SAS (vel og merke hvis det bare er SK eller DY det står mellom), DY har ikke PTV, og over 6 timer på en narrow-body frister ikke meg ihvertfall. Men når det er sagt finnes det helt sikkert enda bedre alternativer enn SAS også til den prisen. (SAS har f.eks. ikke AVOD)
(SAS har f.eks. ikke AVOD)
Dette er en no-brainer. Tur/retur med SAS Economy Extra er i en annen liga enn det Norwegian kan tilby. Du opptjener i tillegg nok bonuspoeng til en ny tur/retur reise innen Norden. Hvis du likevel velger Norwegian, tar jeg av meg hatten for Bjørn Kjos' evne til å overbevise nordmenn om kvaliteten på DYs produkt.
Joda, i eco extra som det er snakk om her til 15 000 har de det.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.