• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Primera Air med longhaul fra Madrid MAD

Someone

Moderator
Medlem
Primera er fortsatt på krigsstien og er virkelig ikke redd for å ta opp kampen med etablerte aktører. Mot slutten av neste sommer baserer de 2 737-MAX 9 i Madrid og starter opp EWR, BOS og YYZ

https://www.routesonline.com/news/3...s-trans-atlantic-service-from-madrid-in-3q19/

Madrid – Boston eff 17AUG19 3 weekly
PF3317 MAD1900 – 2105BOS 7M9 246
PF3318 BOS2235 – 1120+1MAD 7M9 246

Madrid – Newark eff 16JUL19 1 daily
PF3305 MAD1930 – 2200EWR 7M9 D
PF3306 EWR2330 – 1235+1MAD 7M9 D

Madrid – Toronto eff 16AUG19 4 weekly
PF3329 MAD1825 – 2215YYZ 7M9 x246
PF3330 YYZ2245 – 1210+1MAD 7M9 x246
 
Primera med longhaul fra Madrid

Hvor lenge kan dette vare? Det må da ta tid før slike nye langdistanseruter går med overskudd. Har egentlig Primera Air andre, inntektsbringende ruter som kan subsidiere alt dette nye? Riktignok ser jeg det er lenge til oppstart.
 
Re: Primera med longhaul fra Madrid

Hvor lenge kan dette vare? Det må da ta tid før slike nye langdistanseruter går med overskudd. Har egentlig Primera Air andre, inntektsbringende ruter som kan subsidiere alt dette nye? Riktignok ser jeg det er lenge til oppstart.

Funker ikke helt som i gamle dager. Da måtte man 'lære opp' reisebyåer og markedet generelt. I dag er det bare å søke på nettet så kommer det meste av alternativer opp. Så man merker fort om ruta er levedyktig eller ikke.
 
Back
Top