понеделник! Eller mandag på norsk

KnutW

Speedbird Concorde
Medlem
понеделник! Eller mandag på norsk

God aften/tidlig morgen fra Skopje.

Her har man gått fra businessklasse til bussnisseklasse. I en 13 år gammel varebil. Når det er 36 i skyggen er det en ganske svett overgang..!

Nuvel. Medbringende tre båter og en haug med stæsj er man på vei nordover fra Hellas med Norges kvinnelige OL-håp i seiling på en tilhenger. Båten altså, ikke damene. De er fornuftige nok til å fly hjem.

Første etappe var Thessaloniki - Skopje, der ekvipasjen nå er behørig parkert bak en låst port og sjåføren har inntatt en syltynn G&T og en kald dusj. God mandag ønskes alle!

Attachments

• IMG_5534.jpg
    IMG_5534.jpg
    110.2 KB · Views: 333
Re: понеделник! Eller mandag på norsk

Gooodmorgen fra Malmö. Jeg er atter kommet hjem, efter en uges tid på balkan i form af dejlige Albanien. Klokken er blevet 7.47, og kaffen er ved at blive brygget. I dag står den på afslapning, og nogle huslige sysler. Hav en dejlig dag, til rejsefolket, og alle andre :-)

dedc7ead8c5d5caf07f843efd546c071.jpg

God morgen fra Iseltwald. Brienz Rothorn Bahn og Pilatusbahn på programmet i dag, før vi kjører gjennom Luzern.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings fra Tjøme. Starter dagen med en kaffe på trappa. Hjem til Asker senere i dag. Ha en fin dag.

God morgen/ god natt her i vest ,

Herlig dag ute på øya med DC-8-63 i det flotte sommerværet. Opp mot 30 grader her i dag. Det ser ut til å bli det samme i morgen , så nå er det leggetid her( 9 timer bak fedrelandet).
Ferien fortsetter etter litt søvn.

God morgen fra Gullstuen. Ikke helt fornøyd med å forlate kjernefamilien igjen, men man glemmer det nok litt når det blir massiv møteaktivitet, blekksprut og tzatziki.

Spurte høflig om å bli nedgradert fra CPH på grunn av en kollega som jeg møter der og som sitter lenger bak - det nektet de og oppgraderte han - hyggelig gest.

Morn fra Tønsberg. Ser ut til å bli litt vær som matcher kalenderen i dag og fremover stort sett, så da blir det nok mye utendørsaktivitet. Detaljene er ikke klare men det er heller ikke så viktig

Fabelaktige reisebilder her i starten. Begynner å glede meg ekstra mye til sommerferie nå. Bare 13 dager til Frankrike.

Ellers føler jeg meg helt "Mimir" når jeg sier det har vært utrolig deilig med sunne langhelgen her. Men det får bare være. Deilig har det vært etter en periode som råkkestjerne. :)

Ha en best mandag

Glad mandag ettermiddag:-) Her telles demonstrantene ned til årets sommerferie…19 dager er jo ingen ting…når nedtellingen startet på 120 dager. Biltur med nybilen på formiddagen for å gjøre meg opp litt flere meninger før klubben skal intervjue meg til neste utgave av AlfaNytt. Italiensk middag med svigers…altfor å pleie reisefeberen. Njuta!

God mandag fra Santiago. Lite pinsefri her, men teller ned til neste helgs utflukt sørover og noen vinterdager foran peisen i Patagonia. Og så er det kun drøye fem uker til AF tar oss nordover for årets sommerferie. Straks trening. Ha en fin dag.

G'moorgen! Her i SC skinner solen fra en skyfri himmel. Men værgudene har ikke tenkt å la oss i fred i dag heller. Nytt firetimers strømbrudd i går, så generatoren får kjørt seg ...

Her skal noen forvokste grener til pers, og jeg skal rote med noen elektriske greier ... Håper jeg ikke får varig men.

Men først - mer kaffe.

Det er forøvrig nøyaktig 23 år siden jeg knipset denne herligheten mens jeg fortsatt jobbet for dem ..

N131NJ.jpg

Last edited:

Dæsken... har vært og shinet Speedbird i dag. Forrige runde brukte jeg en hel del sitrusrens langs kantene av presenningen for skremme edderkopper. Etter en uke alene var det null edderkopper. #bra #best

Nå brukte jeg enda mer sitrusrens og det kan bekreftes at:

#H336-Kanforårsakedøsighetellersvimmelhet

Andy out

Back