Poeng fra China Airlines?

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
China Airlines skal bli med i Skyteam i Løpet av året, men er det enda ikke.

Om man skal fly nå snart med China Airlines er det noe fornuftig man kan gjøre med poengene? Å melde seg inn i Dynasty Flyer og la poengene komme dit regner jeg med er å kaste dem bort med mindre man skal fly mere med det selskapet.

Du kan optjene Delta Skymiles når du flyver med China Airlines. Jeg mener også der er andre partnere.

Ser hos Delta at jeg kan få poengene dit, men for skyteam samler jeg idag poengene i Flying Blue så det passer meg dårlig. Merkelig at man kan få poeng hos Delta og ikke de andre i Skyteam.

Tro om det går ann å ta vare på boardingkortene noen måneder og så få poengene til Flying Blue når de blir fullt medlem av alliansen?

Tro om det går ann å ta vare på boardingkortene noen måneder og så få poengene til Flying Blue når de blir fullt medlem av alliansen?
Den model tvivler jeg stærk på at du vil få succes med.

Nu er CI jo kun på vej ind i alliancen, og forskellige partnere griber det forskelligt an.

Air India har længe været på vej ind i Star Alliance, og Miles&More er allerede partner, men EuroBonus er ikke.

Har allerede et titalls bonuskort jeg samler poeng på og trenger ikke flere. Å starte å samle hos Delta hvor jeg antagelig aldri mer vil få poeng inn på er vel like bortkastet som å bli medlem i Dynasty Flyer og få poengene dit.

Back