• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Plutselig ble det lørdag

Bergern

ScanFlyer Dusty
Plutselig ble det lørdag

Før man har fredagstullet seg ferdig med vafler, fiskegrateng og en overhypet 'Blade runner', er det plutselig blitt i morgen; altså lørdag.
Mahayanafolket virker å være fornøyd, men sistemann hjem før midnatt står vel neppe til laud.
Her må det soves litt, vaskes litt og så blir det vel noe mat hos Den Gamle til kvelds.
Glemte jeg å nevne trening? Det blir det nok ikke noe av.
Ha en fargerik høstlørdag!

Re: Plutselig ble det lørdag.

Lørdag ganske snart.
Da blir det tur på Sjømannskirken.
http://sjomannskirken.no/miami/
Hver Lørdag er det risengrynsgrøt med saft kl. 13:00.
Også kaffe og vafler.
$7.00, rimelig lunch og man får pratet litt Norsk.
Til og med min Amerikanske kone bar fått smaken på slikt.
Det selges også noe Norsk boks mat, sjokolade og slikt så man tar med seg en liten pose hjem.
Har også tatt med et par av prestene på båttur. Hjelper nok å ha kontakter på den siden også, man vet aldri, huttetu. :o

God morgen fra Lillestrøm. Byen med både delta og, hmm, ja, hårfønere er vel det siste. Hva er det Lillestrøm mangler da?
Vel, hjemmehelg uten flyturer står på planen. Greit nok da været skal bli fint og flyturer kommer de tre neste helgene. :)
Ønsker alle en fin lørdag! :)

Glad morgen fra Ris. Klar for trening nå på morgenkvisten før en lengre brunch med både papir og eAviser ved siden av. Ettermiddagen byr på fortsettelse av oppussingsprosjektet - man blir aldri ferdig med et 120 år gammelt hus - selv om det aldri så mye var Norges første "ferdighus" levert av Strømmen Trevarefabrikk i 1896.

God morgen fra Sandaker. Litt småsur at jeg klarer prestere våkne før klokken 7 når jeg er alene hjemme og ikke har noe jeg må rekke. Så begynner tydeligvis og bli gammel. Ølbrygging hos en kamerat i ettermiddag, da det trengs store mengder slik til guttas julebord om noen måneder. Så jeg får vel stille med grillmat til bryggmesteren, så da blir det en tur ned til Strøm-Larsen i dag også. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen det er lørdag og fridag for de fleste av oss på forumet. Her i Oslo nord/øst er været OK - litt småkaldt på morgen - men blir sikkert bra med litt sol utover dage,

Men nå er det Bonanza episoder på TV 2 - den må vi ha med oss.

Jan

God morgen fra Grønland. Når frokosten er fortært settes kursen mot Kongsberg og opphavet, faderen fyller år i dag. Ellers blir det vel å besøke gamle kjente i løpet av helgen. Muligens blir det en tur til Telemark Airshow på Notodden på søndag. Ha en fortreffelig høstdag[emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

God morgen fra Walbjørg Astoria i Berlin. Desverre ikke noe fly hjem før i efta, og etter heftig fest i går og lang uke bak meg frister det ikke mye å subben rundt på messe i dag. Men får vel ta meg en tur...

Gleder meg til å komme hjem... :)

Ha en fin en

God etter middag fra Tiggerstaden. Fikk akkurat opp på skjermen til porttelefonen 2 søte damer som sa de kom fra Jehovas vitner. Jeg sa jeg ikke var interessert, men ble overrasket over at de fortsatt driver på med denslags oppsøkende virksomhet og at de har lagt om til en annen taktikk enn dresskledte menn.

Etter treffet igår fant jeg en god pris på nettet og måtte selvsagt prøve å få dekket en av de få slottene jeg har åpne frem til neste sommer. Da jeg hadde fyllt inn personalia og klikket meg videre kom jeg istedenfor betaling til en kvittering med referansenummer og alle detaljer om flightene. Øverst stod det "Din bestilling - Avbestilt". Chatten til kundeservice står fortsatt "offline" og venter jeg til mandag kan jeg vel ikke regne med å få samme pris et annet sted. Og booker jeg et annet sted dobbeltbooker jeg kanskje. Så dagen vil gå med på å gruble på hva som er status her.

Ha en god en alle som vet om de har booket eller ikke.

Time to get the hell out of Dodge... stordemonstrasjon ventet rundt hotellet.

Time to get the hell out of Dodge... stordemonstrasjon ventet rundt hotellet.
Haha, antagelig #blockupy. Et sammensurium med "alternative" mennesker som samtidig krever å få mere penger og å få slutt på kapitalismen.

Nå som det er Lørdag spanderte jeg på meg en avatar, Norsk flagg og blå himmel, evig Lørdag må vite.
Bildet er fra Bahamas i i May 2016, dro på egen båt med en Widerøe flyger som tok bildet, kredit til Magnus Karlsen, bedre fotograf enn meg.:skep

God lørdag! Vært en tur på jobb på den lokale flystripa nå på morgenkvisten. På vei hjem dro jeg innom en kontorrekvisitasjappe og fikk med meg en ny blekkpatron til skriveren, så nå skrives forelesningsnotater. Det å gå helt papirløst ligger litt langt inne for meg (enda). ;)

Ha en fin lørdag!

Det å gå helt papirløst ligger litt langt inne for meg (enda). ;)

Enig. Det reklameres jo også heftig for at "fremtiden er trådløs", men jeg tar fortsatt på meg klær om morgenen. Men det er klart, det kan jo bli spennende fremover.

Hjemmehelg i Skaun!

Helt forvirret over en hel uke reisefri, får heldigvis rettet opp det til uka med Manchester, Crewe og Birmingham som destinasjoner.

Kunder på fotballtur er alltid gøy!

Kun 4 uker igjen til jomfruturen til Dubai også, noen møtedager, men tar med familien så vi får noen dager på stranden også. Fairmont The Palm med Deluxe Seaview er booket! Håper det lever opp til forventningene.

Landskamp i morra, men tror jaggu jeg heller ser Norge-Frankrike i OL-kval ishockey i stedet for fotballen.

Nyt helgen folkens!

Kim

Re: Plutselig ble det lørdag

G'morrrgen! Akkurat vært på vår nye Bojangles og testet frokosten, men den lokale biscuit-sjappa leverer bedre.
Ikke noe spess på programmet i dag, annet enn en tur på dynga og litt matinnkjøp. Sol og fint og litt lavere temperatur enn vanlig, men det ser ikke ut til å vare...

G'morrrgen! Akkurat vært på vår nye Bojangles og testet frokosten, men den lokale biscuit-sjappa leverer bedre.
"chicken and waffle", "chicken and biscuits", hva er det neste usaianerne skal finne på å servere kylling til?

Chicken og biscuits er rimelig tradisjonell sørstatsmat; ingen nyvinning akkurat...

Selv kjører jeg bacon, egg og cheese ... og 'biscuit' her i sørstatene har ingenting å gjøre med hva engelskmennene kaller biscuit. Sånn skal det se ut - fullt godkjent og delikat frokostmat.

24.png

Eller hvis man foretrekker kylling, som mange gjør ...

2011-10-19-breakfast-for-dinner-final-500.jpg

Last edited:
Back