Platser att undvika på WF Dash 8-300?

Savipix

ScanFlyer Rusty
Platser att undvika på WF Dash 8-300?

Skall ut på min första tur med WF och Dash 8-300 nästa vecka (OSL-GOT) och tänkte höra med er som har lite mer erfarenhet av bolaget och typen om det finns några platser man bör undvika ombord på de små gröna?

Re: Platser att undvika på WF Dash 8-300?

Fra egen erfaring og erfaring fra bekjente WF-crew så er meldingen - sett deg så langt bak som mulig. Minst motor og propellstøy.

Det er også en del bedre utsikt på de bakerste setene ;)
Og for så vidt de fremste også, men som sagt så bråker det litt mer der.

Tack! Är det fixed eller free seating på OSL-GOT?

Mitt favorittsete på -300 er 11A eller D. Nødutgangsrad. Generelt god plass i til beina ombord. God fornøyelse!

Det er fixed ogsaa paa innenlandsruter, i det minste på regionalruter. Jeg er ikke sikker på kortbanerutene, da det er så lenge siden jeg har fløyet på slike ruter.

Selv etter å ha fløyet en del med WF i august så er jeg egentlig ikke helt sikker...
Men alle flighter med Q400 hadde fixed seating, alle flighter med -100 var free seating, mens alle utenom 3 flighter med -300 var fixed. De tre med free seating var TOS-ALF-LKL-TOS.

Men jeg tror at OSL-GOT er fixed.

Mener at alle Q400 rutene samt ruter flydd med -300 sør for TRD er det seating på

Prøv å få sete så langt vekk fra propellene som mulig (helst bak). Hvis du sitter rett ved propellene, så støyer det veldig. Det er hvertfall min erfaring fra forrige tur med Dash og Widerøe. Lenger bak er det mye mer behagelig.

På kortbane er det free seating på alle WF`s ruter.. Plassmessig er det vel ganske likt i hele kabinen...

Free seating på turer med -100, og fixed seating på -300 og Q400.

Back